شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

خوشحالی مفسدان‌اقتصادی از تعلل مجلس

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 478498
نماینده مردم دشتستان در مجلس با انتقاد از عدم قرائت گزارش تحقیق و تفحص از سهام عدالت، گفت: به دلیل تعلل مجلس، کسانی که دستشان به بیت‌المال آلوده است، هورا می‌کشند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکر آئین‌نامه‌ای، با انتقاد از تعلل هیات رئیسه مجلس در به جریان انداختن برخی طرح‌ها و لوایح، گفت: اخیراً رئیس سابق سهام عدالت به مدیرعامل کارخانه سیمان دشتستان نامه نوشته و گفته است از اینکه موسوی‌نژاد بنا به هر دلیلی از راهیابی به مجلس بازمانده است، تبریک می‌گویم و امیدوارم با نماینده فعلی رابطه خوبی داشته باشید.

وی افزود: این شخص در نامه خود گفته است که داغ تحقیق و تفحص از سهام عدالت بر دل موسوی‌نژاد باقی مانده است.

نماینده مردم دشتستان با اشاره به تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از سهام عدالت از یک سال پیش و قرائت نشدن آن در صحن مجلس تاکنون، عنوان کرد: این مسئله ناشی از ضعف آئین‌نامه داخلی مجلس است که کارها این‌قدر بر زمین می‌ماند تا کسانی که دستشان تا آرنج به بیت‌المال آلوده است، این‌قدر خوشحال می‌شوند و هورا می‌کشند.

موسوی‌نژاد در پایان خواستار رسیدگی به این موضوع و قرائت سریع‌تر گزارش تحقیق و تفحص از سهام عدالت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *