شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

بازداشت یک مدیر فاسد مخابراتی

يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 472563
وزیر ارتباطات در پاسخ به خبر روز گذشته خبرگزاری فارس مبنی بر بازداشت یک مدیر دولتی شرکت زیرساخت، گفت: به محض اینکه از اخبار مشکوک منتشرشده درباره یکی از مدیران مطمئن شدیم، مدیر را عزل کردیم اما این قرارداد و این مدیر مربوط به دولت قبل است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمود واعظی در جمع خبرنگاران درباره خبر دیروز فارس مبنی بر بازداشت یک مدیر دولتی در شرکت ارتباطات زیرساخت وزارت ارتباطات در ارتباط با پرونده دستگیری دلال مخابراتی اظهارداشت: یک قراردادی قبل این دولت منعقد شده و مدیر مربوطه نیز قبل از این دولت بوده است.

وی گفت: اخباری در این زمینه مطرح شد و پس از اینکه اخبار را بررسی کردیم وقتی مطمئن شدیم یکی از مدیران چنین مطلبی درباره‌اش گفته می‌شود او را عزل کردیم.

وی گفت: هم‌اکنون از این مدیر بازجویی می‌کنند و آیا اینکه این اخبار درباره او صحیح است یا خیر من نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

واعظی تاکید کرد: این دولت و شخص من از روز اول سیاستمان شفافیت بوده است و با فساد مخالف بودم و به محض اینکه چنین اخباری درباره این مدیر شنیدم گروهی را برای بررسی این موضوع هماهنگ کردم.

واعظی گفت: اگر مشخص شود که در این قرارداد قیمت بالاتر بوده حتماً اصلاح خواهد شد و قوه قضاییه نیز در این مورد در حال انجام اقدامات لازم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طالقانی
خیلی زحمت کشدید خجالت نمی کشید جریمه به این سنکینی را به بد بخت تحمیل می کنید یا می ترسید فشار بیارید شما را هم لو بدهد
حمید
هر چی که مدیر بده مال دولت قبل ؟!!!!
اونوقت عملکرد شما را مردم کوچه و بازار جگونه می بینند ...... مردم زیر فشار اقتصادی له شدند ... هواپیما می خرید؟