شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

"همانطور که قنطار را ترور کردیم، نصرالله را هم ترور می کنیم!"

يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 476959
بارلیف نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی در اقدامی برای بزرگنمایی قدرت رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: در اولین فرصت ممکن همانگونه که قنطار را ترور کردیم، سید حسن نصرالله را نیز ترور می کنیم.
"همانطور که قنطار را ترور کردیم، نصرالله را هم ترور می کنیم!"
«عومر بارلیف» نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به ترور «سمیر القنطار» از فرماندهان مقاومت لبنان در دمشق، گفت: پیام اصلی این اقدام، این بود که سید حسن نصرالله هدف اصلی تل آویو است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «عومر بارلیف» نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی در سخنانی به نقش تل آویو در ترور شهید «سمیر القنطار» از فرماندهان ارشد مقاومت لبنان در دمشق اذعان کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه اظهار داشت: هدف اصلی این عملیات پیامی خطاب به سید حسن نصرالله بود مبنی بر اینکه هدف اصلی خود اوست.

این مقام صهیونیست همچنین با بیان اینکه ترور القنطار، دستاورد بزرگی برای تل آویو به شمار می رود، گفت: این اقدام، کاملا به موقع انجام شد.

بارلیف همچنین در اقدامی برای بزرگنمایی قدرت رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: در اولین فرصت ممکن همانگونه که قنطار را ترور کردیم، سید حسن نصرالله را نیز ترور می کنیم.

گفتنی است، «سمیر القنطار» از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان حدود دو ماه پیش در حمله جنگنده های صهیونیست به محل اقامت وی در دمشق سوریه به شهادت رسید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *