جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۲
در بیانیه ۵ اتحادیه بزرگ دانشجویی مطرح شد؛

تقدیر از سپاه برای دفاع از حریم ایران

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب: 467518
۵ اتحادیه بزرگ دانشجویی در بیانیه‌ای مشترک درباره اقدام اخیر سپاه پاسداران تاکید کردند: سپاه پاسداران با اقدام خود عزت و اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، 5 اتحادیه بزرگ دانشجویی در بیانیه‌ای مشترک درباره اقدام اخیر سپاه پاسداران تاکید کردند: سپاه پاسداران  عزت و اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.
 
در بخشی از این بیانیه آمده است: شیطنت‌های امریکا و دشمنی‌های نظام سلطه با انقلاب اسلامی دارای سابقه‌ای بسیار طولانی است و تجربه‌های مکرر در طول سالیان متمادی حاکی از این بوده است که  تعاملات مسالمت آمیزی که ذیل ادبیات‌های خوش آب ورنگی مانند پیوستن به جامعه جهانی، سیاست‌های تنش‌زدایی، گفتگو، مذاکره و... صورت گرفته است هیچکدام کمکی به کاهش دشمنی‌ها نکرده است.
 
در بخش دیگری از این بیانیه ضمن هشداری به وزارت خارجه تصریح شده است: باز گذاشتن خط ارتباطی تهران- واشنگتن با بهانه‌های مختلف در مواقع مختلف، موضوعی نیست که جنبش دانشجویی به آسانی از کنار آن بگذرد.
 
این بیاینه می‌افزاید: دانشجویان انقلابی ضمن خداقوت به نیروهای مسلح کشور بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به حق پاسداران حریم عزت ملی هستند و عزت و اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان کشیده و آمریکا را در چشم دنیا حقیر و هیمنه‌سست و پوشالی آن را برای جهانیان اثبات نموده‌اند سپاسگذاریم. برخلاف‌ جریان رسانه‌ای ساعات اخیرمعتقدند تجاوز نیروهای آمریکایی با هر دلیل و انگیزه‌ای که صورت گفته باشد، فشارهای پیدا و پنهان بزک‌کنندگان چهره خبیث آمریکا، در آزادی متجاوزان به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی نقش بسیار زیادی داشته است.
 
در پایان این بیانیه تاکید شده است: جنبش دانشجویی معتقد است دولت و دستگاه دیپلماسی با نگاه به اجرای برجام، در برابر هرگونه ایجاد تنش طرف مقابل، تنش‌زدایی را پیشه خواهند کرد، حتی اگر آن تنش، تجاوز به آب‌های سرزمینی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
جانم فداي سپاه
United Kingdom
دست مریضا نمیدانم دروصفتان چه بگویم .پشتمان به شما سپاهی ها گرمه والا ...