پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

آقای روحانی اقتدار نشانه دارد!

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 450427
همان گونه که موضوع بازداشت برخی اتباع غربی در ایران همواره مورد پیگیری مسئولان این کشورها ـ حتی سر میز مذاکرات هسته ای ـ بوده است، از دولت جمهوری اسلامی ایران انتظار می رود که نهایت تلاش خود را برای احقاق حقوق پایمال شده اتباع خود توسط دولت های غربی ـ در این فقره کشور آلمان ـ به کار بندند.
آقای روحانی اقتدار نشانه دارد!
به گزارش جهان به نقل از مهر، در این باره «یوسف پیرزاده» تاجر ایرانی که سابقه ۱۸ ماه بازداشت طی سال های ۸۵ و ۸۶ را در کشور آلمان به بهانه های واهی دارد  می گوید: «انتظار من از دستگاه دیپلماسی کشور پیگیری حقوق مادی و معنوی پایمال شده ام طی ۱۸ ماه در آلمان است.»

وی می افزاید: «اشتاین مایر شنبه به تهران خواهد آمد و قرار است با مسئولین ایرانی دیدارهایی داشته باشد، لذا درخواست من از مسئولین به ویژه آقای رییس جمهور و وزیر محترم امور خارجه کشورمان این است که در کنار موضوعات مطروحه در این دیدارها، مسئله اینجانب را که در آن کشور به شکل غیر قانونى دستگیر و ناعادلانه محکوم گردیده ام، مطرح کرده و پیگیر تضییع حقوق من به عنوان یک شهروند جمهوری اسلامی باشند.»

پیرزاده این گونه ادامه می دهد: «چیز عجیبی نیست اگر من از دولتی که شعار بازگرداندن حرمت پاسپورت ایرانی را داده است بخواهم مانند رئیس جمهور امریکا و وزیر خارجه آن کشور ـ که به عنوان مثال مدام پیگیر موضوع شخصی مانند «جیسون رضاییان» هستند ـ موضوع اتباع دربند و حقوق پایمال شده آنان و از جمله اینجانب را که سال هاست در مجلس شوراى اسلامى، نهاد ریاست جمهورى و وزارت خارجه مفتوح است مطرح و پیگیری نمایند.»

وی در پایان گفت: «اجازه دهید از این تریبون به مسئولین کشورم یادآور شوم که پیگیری حقوق اتباع یک کشور نه تنها از سر ضعف نیست که اتفاقا از نشانه های اقتدار یک دولت است، در حالی که تعامل و تحمل یک طرفه چیزی جز زیان و خفت را براى کشور به دنبال نخواهد داشت.»

لازم به ذکر است یوسف پیرزاده تاجر ایرانی در سال ۸۵ با اتهام واهی تلاش برای دور زدن تحریم ها از سوی دولت آلمان مواجه شد و پس از ۱۸ ماه حبس، نهایتا در حالی تبرئه شد که خسارات فراوان مادی و معنوی را متحمل شده بود.

همچنین پیرزاده در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت:من بر اى تحقق آرزوهایم تلاش میکنم !!

آرزوی داشتن حقوق مساوى در دنیا.

آرزوى داشتن مدیران لایق و شایسته که بتواند حقیقت رنج مرا را به دنیا بفهماند و حقوق پایمال شده ام را مطالبه نمایند .

اینها حقوق اولیه است ولى داشتنش براى ایرانى آرزوست ، شاید عده ایی بعد از مطالعه این مطلب در جایی که نشر شده آن راپاک یا گروه را ترک نمایند یا تا انتها نخوانند ... دانش ما در پاک کردن صورت مسئله بالا رفته و حقوق ما در کاغذها آرام آرام کهنه گشته تنها رنجور ،خسته و نا امید ، اینجا ایران است !!! چرا ؟

اشتاین مایر شنبه به تهران خواهد آمد.

وزیر امور خارجه آلمان قرار است با وزیر خارجه آقاى دکتر محمد جواد ظریف، ریئس جمهور دکتر حسن روحانی و دکتر علی لاریجانی ریئس مجلس شوراى اسلامى ملاقات داشته باشد، ( شایان ذکر است تعدادى از اتباع کشور در کشور وى در بازداشت بسر مى برند و اینجانب نیز در آن کشور غیر قانونى دستگیر و نا عادلانه محکوم گردیده ام ).

حال باید دید در این گفتگو ها و ملاقات ها دولتمردان کشور ما نیز مانندرئیس جمهور امریکا و وزیر خارجه آن کشور حل موضوع اتباع دربند و موضوع حقوق پایمال شده اینجانب که سال هاست در مجلس شوراى اسلامى ، نهاد ریاست جمهورى و وزارت خارجه مفتوح است را مطرح و تعقیب مى کنند .

جناب آقاى دکترروحانى اقتدار نشانه دارد ، جناب آقاى دکترلاریجانى قانون را فقط نباید نوشت بلکه اجراى آن را نیز باید تعقیب نمود.

جناب آقاى دکتر ظریف تعامل و تحمل یکطرفه زیان و خفت براى کشور به دنبال خواهد داشت !!!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *