شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

آخرین گزارش شهردار مشهد از محلات سیل‌زده

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 880677
باند شرق به غرب میدان انقلاب باز شده و تردد در یک باند آن در جریان است و باند دیگر نیز تا ۲ ساعت دیگر بازگشایی می‌شود.
آخرین گزارش شهردار مشهد از محلات سیل‌زده
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمدرضا قلندر شهردار مشهد اظهار داشت: عملیات امدادرسانی آتش‌نشانان و نیروهای شهرداری در شهر همچنان ادامه دارد و باند شرق به غرب میدان انقلاب باز شده و تردد در یک باند آن در جریان است و باند دیگر نیز تا 2 ساعت دیگر بازگشایی می‌شود.

وی افزود: در خیابان‌های سپاه 69 و 71 نیز طبقات همکف منازل مسکونی دچار آب آفتادگی شده بود که همچنان عملیات آتش‌نشانان برای تخلیه آب منازل ادامه دارد.

شهردار مشهد با بیان اینکه منازل 40 خانوار در این محدوده به دلیل آب افتادگی تخلیه شده و شهروندان شب گذشته در مسجد منطقه و سوله مدیریت بحران اسکان داده شدند.

قلندرشریف افزود: تگرگ، عامل اصلی آبگرفتگی این منازل بود و کمپ "غدیر" نیز برای اسکان امروز این شهروندان آماده شده؛ بارندگی در مشهد بی‌سابقه بود و در کمتر از 40 دقیقه حدود 38.5 میلیمتر باران بارید اما زیرساخت‌های شهری آسیبی ندیده اند.

شهردار مشهد با بیان اینکه تاکنون آمار قربانیان سیل در مشهد پنج نفر اعلام شده است افزود: هم اینک مشکل اصلی شهر، ترافیک است از این رو از مردم می خواهیم از تردد غیرضروری خودداری کنند.
https://jahannews.com/vdcd5z0j5yt0j96.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5z0j5yt0j96.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *