شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

سوال منطقی یک نماینده مجلس از ظریف

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 447387
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس با ابراز شگفتی از اطلاع‌ رسانی اولیه هیات ایرانی در آمریکا، درباره رو به رو شدن ظریف با اوباما گفت: اگر به قول خودشان، این رو به رو شدن تصادفی بود، اطلاع‌ رسانی آنان در این باره چه معنایی دارد؟
به گزارش جهان، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دست دادن محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در راهروی سازمان ملل گفت: گفته می‌شود این دو نفر به‌صورت تصادفی با هم روبرو شده‌اند و ادب حکم می‌کرده است که بایستیم و احوال پرسی کنیم، هرچند ادب دیپلماسی با کشوری که با ما در حال تخاصم است این کار را حکم نمی‌کند.

وی با ابراز شگفتی از اطلاع‌رسانی اولیه در این‌باره از سوی هیات ایرانی گفت: اگر واقعاً به قول خودشان، این روبرو شدن تصادفی صورت گرفته است، اطلاع‌رسانی در این باره چه معنایی دارد؟

جوکار با تاکید بر اینکه انتشار این خبر از سوی هیات ایرانی جای سؤال دارد، خاطرنشان کرد: اگر این دست دادن در نتیجه یک برخورد اتفاقی در راهروی سازمان ملل صورت گرفته است، پس نباید خبر آن رسانه‌ای می‌شد و اگر درباره آن اطلاع‌رسانی شده است پس چگونه اتفاقی بوده است؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *