پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۵
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور خطاب به ظریف:

آقای ظریف به راستی به کجا چنین شتابان؟!

سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب: 447365
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در نامه‌ای خطاب به ظریف در واکنش به دست دادن اتفاقی وی با اوباما، اعلام کرد: مگر نگاه گرگ و میشی آمریکا به ما تغییر کرده است که اکنون شاهد گپ و گفت شما با اوباما هستیم!
به گزارش جهان به نقل از فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با صدور نامه‌ای خطاب به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به دست دادن وی با اوباما در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کردند: روزی مذاکرات هسته‌ای بهانه شد و امروز قضا و قدر الهی! کاش در همان جا به یاد می آوردید که شما با شیطان بزرگ دست می‌دهید شیطانی که آشکارا به دشمنی با شما افتخار می کند. آقای ظریف به راستی به کجا چنین شتابان؟

در ابتدای این نامه آمده است: تقابل جدی انقلاب اسلامی با نظام سلطه، رویارویی آنها را تبدیل به جنگی ابدی کرده که هیچگاه جز با نابودی نظام سلطه پایان نخواهد پذیرفت. امروزه نماد تام و اتم نظام سلطه امریکای جهانخوار است که به درستی امام (ره) بزرگوارمان آنرا شیطان بزرگ نامیدند. در کشور ما دشمنی با آمریکا تبدیل به یک فرهنگ عمومی شده چرا که مردم ایران اسلامی با نگاهی بصیر و عمیق در طول تاریخ شاهد خیانت‌ها و جنایت‌های آمریکا علیه خود بوده‌اند.

در ادامه این نامه تصریح شده است: هر چند بوده‌اند برخی مسئولین که نگاهی دیگر نسبت به آمریکا و نظام سلطه داشته‌اند و جنگ عقیده را تنها به یک منازعه دست پایین تقلیل داده‌اند و گمان کرده‌اند که اگر با کدخدا همنوا شویم، اگر چه به قیمت زیر پا گذاشتن اصول و ارزش‌هایمان باشد، تمام مشکلاتمان بر طرف خواهد شد!

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به دست دادن اتفاقی ظریف با اوباما در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، اعلام کردند: این خبر موجب تعجب دانشجویان انقلابی شد و برخورد واجب دانستند تا بر اساس وظیفه راستین خود که در کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری متجلی گردیده و بر اساس روحیه انقلابی و دغدغه مندی برای حفظ اصول اساسی انقلاب اسلامی مواردی را با جناب ظریف درمیان گذارند.

این اتحادیه دانشجویی در ادامه نامه خود خطاب به ظریف اعلام کردند: احساس می‌شود که بلافاصله باید برای تایید و یا رد این خبر اقدام و موضع خود را نسبت به آن مشخص کنید چرا که قطعا این اتفاق در قضاوت‌های مردم عزیزمان و همچنین فرزندان ایشان به عنوان دانشجویانی که موذن جامعه هستند، نسبت به شما و اقدامات صورت گرفته از سوی شما تاثیر خواهد گذاشت.

در ادامه این نامه آمده است: بدانید که اقدامات شما دقیقا از سوی جوانان انقلابی رصد می‌شود و شما باید نسبت به اقدامات خود در پیشگاه مردم شریف ایران پاسخگو باشید. این اقدام جنابعالی در صورت صحت خبر مورد سوال جدی است که امیدواریم برخلاف موارد قبلی جوابی درست و قانع کننده برای آن داشته باشید.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: فراموش نکنید که آمریکاییان جز به نابودی ما قناعت نخواهند کرد و بارها خود بر آن تاکید کرده‌اند. امیدواریم که شما نقش آمریکا در کارشکنی های ابتدای انقلاب، در جنگ نابرابر ۸ ساله تا فتنه ۸۸ را فراموش نکرده باشید. امیدواریم جنایت‌های آمریکا در مورد تحریم‌های ناعادلانه علیه کشورمان را فراموش نکرده باشید.

«به شما پیشنهاد می کنیم صحیفه امام خمینی (ره) را یکبار با نگاه حضرتشان (ره) به آمریکا مطالعه کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم یکبار تاریخ جنایت‌های آمریکا علیه ایران عزیز را بخوانید. پیشنهاد می‌شود تا یکبار مواضع غربیان علیه ایران اسلامی را بخوانید تا عمق دشمنی آنها را متوجه شوید».

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور خطاب به ظریف اعلام کردند: بدانید که هر چه در برابر دشمن کوتاه بیاید آنها پیشروی خواهند کرد. مگر سیاست تساهلی و تسامحی زمان اصلاحات در برابر غرب را فراموش کرده‌اید؟ مگر نامه سال ۲۰۰۳ ریاست دولت اصلاحات به بوش را فراموش کردید؟ مگر نامه نمایندگان مجلس ششم به کنگره امریکا را فراموش کرده اید؟ آیا نتیجه آن تساهل ها پیشرفت ما بود یا جری شدن دشمن برای طراحی براندازی انقلاب ما؟

این اتحادیه دانشجویی با بیان اینکه آقای ظریف بخاطر این اقدام باید پاسخگو باشد، اعلام کردند: امروز باید شما پاسخگو باشید که آیا نگاه گرگ و میشی آمریکا به ما تغییر کرده که امروز شاهد گپ و گفتگوی شما با اوباما هستیم. روزی مذاکرات هسته‌ای بهانه شد و امروز قضا و قدر الهی! کاش در همان جا به یاد می آوردید که شما با شیطان بزرگ دست می‌دهید شیطانی که آشکارا به دشمنی با شما افتخار می کند. آقای ظریف به راستی به کجا چنین شتابان؟

در پایان این نامه خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است: در پایان از نمایندگان مجلس می‌خواهیم تا ضمن فراخوان وزیر امور خارجه به مجلس علت این دیدار را از وی سوال کنند و به جناب وزیر یادآوری کنند که وی وزیر جمهوری اسلامی هستند و نه وزیر افکار و باورهای خود. امید است این اقدام مجلس محترم، از قبح شکنی‌های دیگر جلوگیری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ممکنه رویارویی اتفاقی باشه اما دست دادن هرگز . مگر اقای ظریف اختیار دست خودشونو ندارن چطور موقع رویارویی با خانمها میتواند دست خود را پس بکشد اینجا هم میتوانست همین کار را بکند
Iran, Islamic Republic of
با اختیار کامل و به پشتوانه حمایت اکثریت ملت این کار رو انجام داده و خوب کاری کرده چرافکر می کنید وزیر خارجه که مظهر دیپلماسی ایرانه باید بی ادب باشه؟
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف اینا رو ول کن ملت ازت حمایت میکنن.این عقب افتاده ها را بگذار در اوهامشان بمانند.
ملللللللللت؟؟؟؟!!!!
از کی تا حالا تو یه نفر و چند نفری که بهت مثبت دادن شدید ملت؟
چرا استیضاح نمی شود