سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
به جای خوابگاه

تسهیلات‌قرض‌الحسنه ازسوی دانشگاه‌شریف

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 442269
مدیریت امور دانشجویی دانشگاه شریف با توجه به تفاههم نامه منعقد شده با یکی از بانک ها، فرصتی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای ودیعه رهن/اجاره ، به جای استفاده از خوابگاه های دانشگاه فراهم کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مدیریت امور دانشجویی اداره امور خوابگاه های دانشگاه صنعتی شریف، اطلاعیه‌ای ویژه دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه اعلام کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با توجه به تفاههم نامه منعقد شده با یکی از بانک ها، فرصتی استثنایی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه (جهت ودیعه رهن/اجاره) به جای استفاده از خوابگاه های دانشگاه فراهم شده است.

براساس این گزارش، دانشجویان پسر ورودی جدید کارشناسی ارشد و دکتری متقاضی استفاده از این طرح می بایست دو سال آخر مقطع تحصیلی خود را در خوابگاه ساکن بوده باشند، ارایه اصل گواهی سکونت دو سال آخر در خوابگاه ها (ممهور به مهرمدیریت امور دانشجویی دانشگاه محل تحصیل مقطع قبلی «به استثنای دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف»)برای این دسته از متقاضیان الزامی است.

همچنین دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: با توجه به محدودیت خوابگاهی طبق قوانین اسکان دانشگاه، به دانشجویان استان تهران و توابع آن، استان البرز و تمامی دانشجویان نوبت دوم (بومی و غیر بومی) در سال تحصیلی جدید خوابگاه تعلق نمی گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *