جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

پرداخت‌وام 2 میلیونی به بازنشستگان‌کشور

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب: 386950
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: طی توافقی که با بانک صادرات صورت گرفته، قرار است ظرف 7 ماه به 200 هزار نفر از بازنشستگان مبلغ 2 میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمود اسلامیان عصر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی ، اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های گذشته شاهد افزایش تورم بوده‌ایم که با تدابیر دولت یازدهم این تورم در سال ۹۳ روند رو به کاهشی داشته است.

وی تصریح کرد: زمانی که تورم در کشور ۳۰ الی ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و حقوق بازنشستگان ۱۰ الی ۲۰ درصد افزایش می‌یابد روشن است که قدرت خرید کسانی که سال‌ها زحمت کشیده‌اند پایین می‌آید.

اسلامیان ادامه داد: بنده به سهم خودم از دولت تدبیر و امید جهت پایین آوردن تورم و افزایش قدرت خرید عام مردم و به خصوص بازنشستگان تشکر می‌کنم و امیدواریم روند کاهش تورم در کشور ادامه پیدا کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با توافقی که با بانک صادرات صورت گرفته است قرار است مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان ظرف ۷ ماه به ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی پرداخت شود که مبلغ وام پرداختی به بازنشستگان به هر نفر ۲۰ میلیون ریال است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
دولت با این همه ولخرجی بالاخره خودش را ورشکست می‌کند!!!