يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۳

سبکهای کونگ فو یک رزم ملی است

دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 434221
ورزش کونگ فو توآ یک رشته ملی است همه بزرگان کشور حتی سیاسیون بزرگوار از رئیس محترم جمهوری گرفته تا سایرین باید دست به دست هم بدهیم تا این رشته رزمی ایرانی را به نام ایران اسلامی به ثبت برسانیم .
به گزارش جهان به نقل از سایت ورزش بانوان؛ داریوش نظرزاده سرهنگ بازنشسته نیروی مخصوص، پیشکسوت کونگ فو و هنرهای رزمی، آزاده و جانباز ۵ سال حضور در جبهه جنگ چندین مورد مجروحیت از ناحیه‌های دست و پا و گوش و چشم- ضایعات دندان- استرس مزمن، نزدیک به ۶ سال اسارت در زندان‌های عراق بسر برده است. وی ورزش کونگ فو را در ارتش زیر نظر بنیانگذار سبک توآ طی دوره شبانه‌روزی در هنگ نوجوانان شروع کرد و چندین قهرمانی کشور در کارنامه وی دیده می شود . وی در حال حاضر رئیس سبک کونگ فو آزاد است . دقایقی با این ورزشکار رزمی کار همکلام شدیم :
عکس زیر سمت راست داریوش نظرزاده و نفر وسط حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی :
نظرتان در مورد برای حضور بانوان به استادیوم ها چیست؟

به اعتقاد بنده در این کشور همه چه مرد و چه زن دارای حقوق برابری هستند بنا بر این همه حق دارند به ورزشگاه بروند البته باید فرهنگ سازی شود تا در صورت حضور بانوان در ورزشگاهها مورد خاصی رخ ندهد.
 
آیا به مسابقات جهانی اعزام می شوید ؟

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با هماهنگی آقای حیدری ریاست محترم فدراسیون آبان ماه سال جاری به مسابقات جهانی لهستان می روم .

چه توصیه ای برای رشد این ورزش رزمی ملی دارید ؟
به نظرم در این زمینه آقای حیدری ریاست محترم فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی بیشتر اشراف دارند و چون سبکهای  کونگ فو  یک رشته ملی است همه بزرگان کشور حتی سیاسیون بزرگوار از رئیس محترم جمهوری گرفته تا سایرین باید دست به دست هم بدهیم تا این رشته رزمی ایرانی را به نام ایران اسلامی به ثبت برسانیم .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *