جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

زنان عربستان چگونه به ورزشگاه می‌روند؟

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 703821
شاید جالب باشه بدونید که در خود عربستان هنوز خانم‌ها نمی‌تونند به راحتی به ورزشگاه برن که آخرین نمونش نیز شرط سازمان ورزش عربستان برای حضور خانم‌ها در ورزشگاه تبوک است.
به گزارش جهان نيوز، یک کاربر فضای مجازی با نام رزنانس در کانال تلگرامی خود درباره حضور زنان در ورزشگاه آزادی و واکنش رسانه سعودی نوشت: کشوری که تا سال گذشته خانم‌ها حتی حق رانندگی نداشتند با این تیتر بزرگ در روزنامه عکاظ نوشته حکومت ایران عقب نشینی کرد و زنها به ورزشگاه رفتند. این درحالی است که درموارد خیلی زیادی خانم‌ها مسابقات ورزشی غیر از فوتبال را به استادیوم می‌رفتند و می‌روند.

شاید جالب باشه بدونید که در خود عربستان هنوز خانم‌ها نمی‌تونند به راحتی به ورزشگاه برن که آخرین نمونش نیز  شرط سازمان ورزش عربستان برای حضور خانم‌ها در ورزشگاه تبوک است... یکی از این شروط ورودی و خروجی  مجزا برای خانم‌هاست.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کار خوبی می کنند.
Iran, Islamic Republic of
جهان! موضعت رو شفاف كن موافق این خلاف شرعی یا مخالف؟
Iran, Islamic Republic of
خلاف شرع؟
Iran, Islamic Republic of
فعال فضای مجازی با نام رزونانس از آشنایان است چون مطلب ازش زیاد بازنشر میکنی مثل چند نکته درباره ماجرای بازداشت چند نفر از کارگران هفت‌ تپه