شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

خیابان پیروزی عریض می‌شود

پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 433650
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۳ گفت:طرح تعریض شمال و جنوب خیابان پیروزی به منظور کاهش بار ترافیکی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان منطقه در دست اجرا است.
به گزارش جهان، یوسفعلی دهقان معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۳ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:طرح تعریض و اصلاح هندسی شمال و جنوب خیابان پیروزی به طول ۴ کیلومتر است.

وی افزود: این طرح با هدف تسهیل در رفت و آمد و کاهش ترافیک در خیابان پیروزی در حال اجرا است.

معاون فنی و عمران در ادامه گفت: احداث لاین کندرو به طول تقریبا ۶ تا ۷ متر و همچنین پیاده‌رو سازی از جمله اصلی این طرح است.

یوسفعلی دهقان با اشاره به اینکه احداث پیاده‌رو در خیابان پیروزی ۹۱ درصد و آسفالت ۳۰ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: به منظور زیباسازی منطقه و مبلمان شهری از میدان شهدا تا خیابان افروز باغ راه‌های سنگی، گل‌کاری، درختکاری، نصب نیمکت‌های سنگی، سطل زباله سنگی گلدان های تزیینی سنگی و همچنین آبنمای سنگی در نزدیکی خیابان شهدا و کریمشاهیان ایجاد شده‌است.

معاون فنی و عمران در پایان گفت:این طرح از سال ۹۱ شروع شده و همچنان به علت عدم همکاری معاونان همچنان به علت عدم همکاری معاونین همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *