دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

تغییر کاربری مغازه‌های پیاده راه ۱۷ شهریور

چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 443419
مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران از تغییر کاربری تمامی مغازه‌های پیاده‌راه ۱۷ شهریور خبر داد و گفت:‌ از ۱۵۰ مغازه ۳۰ مغازه تغییر کاربری داده‌اند و ۷۵ مغازه دیگر هم در حال تغییر کاربری و دکوراسیون هستند و تا فروردین ۹۵ تمام مغازه‌ها تغییر کاربری می‌دهند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رضا قدیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از اول مهر نمایشگاه نوشت‌افزار در پیاده‌راه ۱۷ شهریور دایر می‌شود، گفت: کلیه محصولات با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود و این بازارچه به مدت ۲ ماه دایر است و ادامه نمایشگاه باز باران است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با تاکید بر این موضوع که پیاده‌راه ۱۷ شهریور به بورس کالا و خدمات نوجوانان بین رده ۱۱ تا ۱۳ سال تبدیل شده است، گفت:‌به همین دلیل نمایشگاه نوشت‌افزار که همزمان با مهرماه است و نوجوانان نیازمند این محصولات هستند در این پیاده‌راه دایر شده است.

وی همچنین به حادثه ۱۷ شهریور اشاره کرد و گفت: خون‌های زیادی در این خیابان ریخته شده است و به یاد شهدای آن روز هنرمندان را جمع کردیم تا آثاری به پاسداشت ۱۷ شهریور خلق کند.

قدیمی با بیان اینکه نمایشگاه باز باران امروز به اتمام می‌رسد گفت: نمایشگاه نوشت‌افزار ادامه راه این نمایشگاه است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران همچنین از تغییر کاربری تمامی مغازه‌های پیاده‌راه ۱۷ شهریور خبر داد و گفت:‌ از ۱۵۰ مغازه ۳۰ مغازه تغییر کاربری داده‌اند و ۷۵ مغازه دیگر هم در حال تغییر کاربری و دکوراسیون هستند و تا فروردین ۹۵ تمام مغازه‌ها تغییر کاربری می‌دهند.

وی در خصوص کاهش اسیب‌های اجتماعی در محور ۱۷ شهریور گفت:‌هر جا که خانواده‌ها در آنجا تردد کنند امنیت اجتماعی برقرار می‌شود همه باید کمک کنیم تا نشاط به محور ۱۷ شهریور برگردد و مطمئناً آسیب‌های اجتماعی در این محدوده کاهش میِ‌یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *