شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تایید مرگ عزت ابراهیم الدوری با DNA

دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 418271
آزمایش‌های DNA انجام شده توسط گروه «کتائب حزب‌الله عراق» مرگ «عزت ابراهیم الدوری» معاون دیکتاتور معدوم عراق را تأیید کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نتایج نهایی آزمایش‌های DNA انجام شده توسط گروه موسوم به «کتائب حزب‌الله عراق»، از گروه‌های مقاومت اسلامی و مدافعان حرم حضرت زینب(ع) و اماکن مقدسه عراق، مرگ «عزت‌ ابراهیم الدوری»، معاون دیکتار معدوم عراق را تأیید کرده است.

چند روز پیش، استاندار صلاح‌الدین عراق از کشته شدن «عزت ابراهیم الدوری» در یک عملیات پیش‌دستانه در منطقه «حمرین» خبر داده بود. حزب منحله «بعث» عراق به رغم انتشار تصاویری از جسد عزت‌الدوری این خبر را تکذیب کرده بود.

کتائب حزب‌الله روز شنبه ویدئویی منتشر کرده بود که اعضای این گروه را در حال آماده شدن برای انجام آزمایش DNA بر روی جسد فردی که گفته می‌شد عزت‌الدوری است، نشان می‌داد.

سخنگوی گروه کتائب حزب‌الله بامداد دوشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز ضمن اعلام پایان آزمایش‌های انجام شده بر روی جسد معاون دیکتاتور معدوم عراق در بیمارستان‌های تخصصی این گروه، خبر مرگ وی را تأیید کرد.

جعفر حسینی گفت: نتایج نهایی نشان می‌دهند که جسد مورد نظر متعلق به عزت‌الدوری بوده است. ما ۱۰۰ درصد مطمئن هستیم.

آقای حسینی همچنین اعلام کرد جسد عزت‌الدوری روز دوشنبه به دولت عراق تحویل داده خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *