شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۲
۹

عکسی تکان دهنده از یک پدر و پسر

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 411860
فرزند خردسال شهید، آخرین عکس یادگاری را با پدرش می گیرد. حالت چهره او و تکیه زدنش بر تابوت پدر، صحنه ای تکان دهنده ایجاد کرده است.
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، عکسی که می بینید، حدود دو هفته قبل در روستای "حاروف" گرفته شده است. این روستا در جنوب "لبنان" قرار دارد و از توبع شهر "نبطیه" است.

در عکس، تابوت یکی از اهالی این روستا به نام "محمد مصطفی بواب" دیده می شود که از رزمندگان "حزب الله" لبنان بود و روز قبل از گرفته شدن این عکس، در سوریه، هنگام جنگ با تروریستهای وهابی جهت دفاع از حرم "حضرت زینب(س)" به شهادت رسید. فرزند خردسال شهید، آخرین عکس یادگاری را با پدرش می گیرد. حالت چهره او و تکیه زدنش بر تابوت پدر، صحنه ای تکان دهنده ایجاد کرده است.

جنگ علیه تروریستهای وهابی در سوریه، نزدیک به چهار سال پیش آغاز شده است. به دلیل اهمیت "عتبات مقدسه" در "سوریه" برای بسیاری از مسلمانان، رزمندگانی از لبنان، افغانستان، عراق و ایران، داوطلبانه در کنار نیروهای ارتش سوریه به جنگ علیه تروریستهای وهابی مشغول هستند و تعداد قابل توجهی از آنان نیز در میادین نبرد به شهادت رسیده اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
بسم رب الشهدا و الصدیقین
خدا قرین رحمتش کند و به خانواده و بازماندگانش صبر جزیل عنایت نماید.
واقعا عکس ویژه ای بود ، فقط میتونم بگم شهدا ما شرمنده ایم.حلالمان کنید.
United States
روح همه شهدای اسلام شاد
انشاالله این فرزند هم عاقبت به خیر بشه
سرباز
از خداوند صبر جمیل برای خانواده این شهید بزرگوار مسئلت می کنم ...
یک مادر
قربون اون چشمای معصومت
نگران نباشید چند سال دیگه اصلاح طلب های اونجا به این رادمرد می گویند خشونت طلب و گروه فشار...
قريشي
Iran, Islamic Republic of
شهيد نظر ميكند به وجه الله.
خوشا به حالتون. التماس ميكنم دعامون كنيد.
روحش شاد
عین سین
Iran, Islamic Republic of
خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند(امام خمینی) ما خمینی داشتیم، بی سر شدیم عشق رهبر داشتیم،پرپر شدیم .
بانویی ایرانی
Iran, Islamic Republic of
صبر بعد ازشهادت معنی دارد آیا ... هنوز برام مفهوم در حد حرف هست وقتی موقع عمل میاد ، تصور اینکه عزیزاننم رو برای چنین نبردی بخوام بفرستم سخته ... تا وقتی صبر بعد از شهادت برام معنی داشته باشه دل کندن از مرد خونه ام سخت و لاممکنه - هنوز تا زینب وار شدن فاصله داریم وگرنه شهادت صبر نمیخواد جشن میخواد ....