جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

تشییع‌پیکرنوجوان مدافع‌حرم پس‌از۲ماه+عکس

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 338588
پیکر شهید نوجوان حزب‌الله لبنان که در حین انجام وظیفه جهادی در سوریه به شهادت رسید، پس از خارج شدن از چنگ تروریست‌‌های تکفیری روز گذشته تشییع و به خاک سپرده شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، رزمندگان حزب‌الله و مقاومت اسلامی در سوریه توانستند پیکر شهید «صلاح‌الدین علی یوسف» با کنیه "ابوساجد" را که تروریست‌‌های تکفیری پس از به شهادت رساندن وی با خود برده بودند پس بگیرند.

صلاح‌الدین علی یوسف یکی از نوجوانان اهالی شهرک "الشهابیه" لبنان بود که در عملیات جهادی و در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) و مقدسات اسلامی به شهادت رسید.

براساس اخبار رسیده، پیکر شهید صلاح‌الدین علی یوسف پس از گذشت دو ماه از زمان شهادتش از چنگ تروریست‌ها خارج شده است.

مراسم تشییع پیکر این نوجوان شهید روز گذشته با حضور گسترده مردم الشهابیه، تعدادی از مقامات سیاسی حزبی، علماء و همچنین فعالان اجتماعی از روبروی منزلش تشییع شد.

کاروان تشییع پیکر شهید صلاح‌الدین علی یوسف درحالی که تشییع‌کنندگان پرچم حزب‌الله، تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و رهبران مقاومت اسلامی را در دست داشتند خیابان‌های شهرک الشهابیه را فراگرفت و به گلزار شهدای این شهرک جنوب لبنان رسید.

پیکر این شهید پس از اقامه نماز به امامت «شیخ علی یاسین» در گلزار شهدای شهرک الشهابیه و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

 

 

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوشا به حال ایشان و بدا به حال ما
خداانشائالله باحضرت قاسم(علیه السلام)محشورش کنه............
ali
Iran, Islamic Republic of
خوشا بحالش، خداوند متعال انشاالله به خانوادش صبر عنایت کند.
ما در ره دوست نقض پيمان نكنيم / گر جان طلبد دريغ از جان نكنيم
دنيا اگر از يزيد لبريز شود / ما پشت به سالار شهيدان نكنيم
خلعت پر افتخار شهادت بر قامت رعنايت مبارك باد