جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۷

دستگیری یک شرور با شگرد خاص / تصادف صوری ناجا در خیابان!

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 400495
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ، جزئیات دستگیری شرور منطقه مشیریه را که با شگرد خاصی دستگیر شده بود، تشریح کرد.
دستگیری یک شرور با شگرد خاص / تصادف صوری ناجا در خیابان!
به گزارش جهان، سرهنگ علیرضا محرابی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش شرق تهران اظهار داشت: با توجه به شکایات متعدد مردمی و گزارشات واصله مبنی بر شرارت، اوباشگری و ایجاد درگیری یکی از اوباش منطقه مشیریه با شهروندان این محدوده، رسیدگی به موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: پس از تایید صحت گزارشات واصله و با توجه به گزارشات مردمی در خصوص ایجاد رعب و وحشت به دنبال اوباشگری این فرد، ماموران پایگاه ششم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ماموریت یافتند تا با هماهنگی با دستگاه قضایی، این فرد را دستگیر کنند.

وی افزود: ماموران پایگاه ششم پس از شناسایی «سهیل» که از اوباش سطح ۳ پایتخت بود، با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری وی وارد عمل شدند و در اقدامات اطلاعاتی انجام شده، موفق به شناسایی مخفیگاه وی در حوالی شهرک مشیریه شدند.

محرابی گفت: ماموران پلیس با توجه به شناسایی‌های انجام شده و مراقبت‌های اطلاعاتی، در ساعت ۱۸ روز یکشنبه به محل اختفای «سهیل» اعزام شدند و با توجه به احتمال فرار وی در صورت ورود پلیس به مخفیگاهش، درصدد بهره‌گیری از شگردهایی خاص برای بیرون کشاندن سهیل از مخفیگاهش شدند که در نهایت با ایجاد یک تصادف صوری در مقابل مخفیگاه وی، او را از منزل به بیرون کشاندند و پس از تایید هویت، او را بدون هیچ گونه خسارت جانی و مالی دستگیر کردند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اوباش ..را جمع کنید
مهدی
احسنت به ماموران ناجا . خدا قوت . خدا پشت وپناهتان ای حافضان امنیت
sina
Iran, Islamic Republic of
دل خوشی نداره دستگیری این جور افراد و کسانیکه دزدی میکنن چون قانون با اونا کار خاصی نمیکنه فردا دوباره آزاد میشن و روز ازنو و روزی از نو دوباره شروع میکنن
محمد
بابا هرچه می گیرند کم نمیشود باید از تولیدش جلوگیری کرد
س
دم همه ی پلیسای زحمت کش گرم
م
ممنونیم
ناشناس
منمونیم!!!!!