جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

دستگیری اوباش در جوادیه تهران

يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 421902
رئیس پلیس جواد آباد با اشاره به دستگیری یک نفر از اراذل و و اوباش سابقه دار در خاوه گفت: با دستور مقامات قضایی «ج.س» در میان انظار عمومی گردانده شد.
به گزارش جهان، سروان محمد جزایری در گفتگو با مهر با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس مردم اظهار داشت: نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امتی عمومی هیچ مماشاتی را نداشته و با جدیت با مزاحمین نوامیس و افرادی که آسایش مردم را دچار مخاطره می کنند، برخورد خواهد کرد.

رییس پلیس جوادآباد افزود: عملکرد قاطع پلیس در برخورد با اراذل و اوباش همواره مورد تأکید و حمایت فرماندهی انتظامی شرق استان تهران بوده و تلاش های صورت گرفته، رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است.

وی با اشاره به شرارت های یکی از اراذل و اوباش طی یک سال و نیم گذشته در خاوه جوادآباد ادامه داد: یکی از اراذل و اوباش با ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی روستای خاوه علاوه بر مزاحمت، اقدام به سرقت اموال و دسترنج مردم را می کرد.

جزایری اضافه کرد: پلیس شهر جواد آباد طی یکسال و نیم اخیر به دنبال دستگیری این اوباش بود که خوشبختانه با تلاش های مأموران نیروی انتظامی، این مجرم سابقه دار به دام پلیس افتاد و تحویل مراجع قضایی شد.

رییس پلیس جواد آباد با اشاره به دستگیری یک نفر از اراذل و و اوباش سابقه دار که همراه با تیراندازی در خاوه بود گفت: با دستور مقامات قضایی ج.س در میان انظار عمومی گردانده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوالفضل
من اینو نمیفهمم :
اسمش رو نوشتند "ج.س" اونوقت گردوندنش توی محل تا آبروش بره ؟! بالاخره میخواین آبروش بره یا نه؟