پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

معمای فدراسیون فوتبال و نامزدهای آن

جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب: 398103
انتخابات اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شنبه برگزار می‌شود و البته در بین کاندیدهای هیئت رئیسه حضور برخی افراد شبه برانگیزاست.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، با توجه به انتخابات اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که در روز شنبه مورخ ۶ دی ماه ۱۳۹۳ برگزار می‌شود، برخی نفرات به عنوان نامزد هیئت رئیسه ثبت نام کرده‌اند که سابقه چندان دوری در مورد تحرکات علیه اطرافیان کفاشیان داشته‌اند و البته خودشان هم بی‌نصیب از رابطه‌های دوستانه آقای رئیس خبر دادند.

یکی از این آقایان با رابطه یکی از نزدیکان کفاشیان به هیئت رئیسه نفوذ پیدا کرد و حدود یک ماه پیش با همکاری برخی دیگر قصد داشتند شاکله اصلی فدراسیون و یاران غارآقای کفاشیان برکنار کنند اما در کمال تعجب آن موضوع برملا شد و آقایان همچنان در کار خود باقی مانند.

تعجب ما از این است که چطور می‌شود افرادی که علیه فدراسیون امضاء جمع کردند دوباره در لیست نامزدهای هیئت رئیسه حضور دارند؟

کودتاچیان نه چندان دور که قصد تغییرات عمده در فدراسیون کفاشیان را داشتند.

اینبار در چرخش ۱۸۰ درجه‌ای دوباره به فدراسیون نزدیک شدند.

واقعا عجب پیچیده معمایی است این جزیره فدراسیون فوتبال و چقدر خواهان دارد این پست‌هایی که همه‌اش می‌نالند که فقط زحمت است!

و خبری از زحمت نیست و انصافا رابطه در فوتبال وجود خارجی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *