سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

بدهی 13 میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال!

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 490358
رئیس فدراسیون فوتبال انتقادات کی روش را به حق می داند و می گوید چهارشنبه جلسه دیگری را با او خواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مهدی تاج با آمدن روی خط برنامه نود، درباره شائبه های انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبیعی بود که من به واسطه شغلم با همه باشگاه ها و هیات های فوتبال ارتباط داشته باشم. لابی و مسائلی شبیه آن همیشه بوده است. در این میان هیچ تماسی از سوی وزارت ورزش با کسی گرفته نشده است و اگر کسی هم به من محبتی داشته است، نظر خودش بوده است.

وی درپاسخ به سوالی درباره کارلوس کی روش، بیان کرد: ما باید درباره تیم ملی و حق پخش تلاش کنیم و مشکلات آنها را حل کنیم. کی روش یازده مورد را در هیات رییسه پیشین گفته بود و نمی شد به او گفت خواسته زیادی دارد. این درخواست ها منطقی بود و چون این درخواست ها حل نشده بود، او خیلی امروز ناراحت بود. من حرف های او را گوش دادم و سه ساعت با هم صحبت کردیم. قرار شد چهارشنبه دوباره با هم صحبت کنیم. من قائل به این هستم که حفظ کی روش به نفع ماست و به دنبال این هستم. او سامانه ای را ایجاد کرده که به نفع فوتبال ماست.

رئیس فدراسیون درباره لباس جدید تیم ملی اظهار کرد: من کلیات این مسئله را خبر دارم و قرارداد را ندیده ام. من فردا حتما این مسئله را بررسی می کنم و کی روش هم در این رابطه نظر داشت. او می گفت باید او را هم دعوت می کردند و نظرش را می پرسیدند. در این قرارداد ظاهرا یک بندی وجود دارد که کیفیت لباس ها باید مورد تایید ما باشد و این مسئله به ما کمک می کند.

وی درباره دبیر کل بعدی فدراسیون فوتبال گفت: ممکن است دبیرکل و سازمان لیگ شاهد تغییراتی باشند.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا قرار است عزیزی خادم دبیرکل فدراسیون شود، گفت: من باید مجالی پیدا کنم تا به کارها برسم. درحال حاضر وقت کم دارم و باید بیشتر فکر کنم و به نظرم اولویت های دیگری وجود دارد و بعد از آنها درباره پست ها تصمیم گیری می کنم. ما الان به دنبال اختتامیه لیگ هم هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان و در پاسخ به این سوال که بدهی فدراسیون درحال حاضر چقدر است، عنوان کرد: 13 میلیارد تومان بدهی فدراسیون است. ما از فیفا طلبکاریم و اگر آن پول بیاید مشکل ما پوشش داده می شود. این پول فعلا به دست ما نرسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *