جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۵

روحانی یک پیام خصوصی به من داد که به اوباما برسانم

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 364487
مشاور معنوی اوباما گفت: حسن روحانی یک پیام خصوصی به من داد که به باراک اوباما برسانم؛ یک پیام خصوصی و شخصی.
روحانی یک پیام خصوصی به من داد که به اوباما برسانم
به گزارش جهان به نقل از نسیم، مشاور معنوی باراک اوباما که در روزهای اخیر در قالب هیأتی مذهبی از آمریکا به ایران سفر کرده بود و با برخی از مقامات کشورمان از جمله علی یونسی ، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت دینی و مذهبی دیدار کرده بود پس از بازگشت از ایران در گفتگویی اعلام کرده که حامل یک پیام خصوصی از رئیس جمهور ایران برای رئیس جمهور آمریکا است.

جوئل هانتر به رادیو بی بی سی فارسی گفت: حسن روحانی یک پیام خصوصی به من داد که به باراک اوباما برسانم؛ یک پیام خصوصی و شخصی.

وی در این گفتگو سفر خود به ایران را عالی توصیف کرد و گفت به منظور شرکت در گفتگوهایی که هدف آن کاهش افراطی گری و خشونت های مذهبی بوده به ایران دعوت شده است.

این کشیش آمریکایی در ادامه انجام این گفتگوها را در بهبود روابط دو کشور ایران و آمریکا بسیار مفید دانسته و گفته که این گفتگوها خطی از ارتباط را بین رهبران مذهبی درست میکند که بین رهبران دو دولت نمی تواند برقرار باشد و همینطور می تواند اعتمادسازی کند.

مشاور معنوی باراک اوباما در ادامه مصاحبه خود با این رادیویی انگلیسی، موضوع پیگیری وضعیت سعید عابدینی کشیش آمریکایی که در ایران زندانی است را یکی دیگر از موضوعات مورد گفتگوی خود با مقامات ایرانی عنوان کرده و گفته در این سفر توانستیم به موضوع سعید عابدینی نیز بپردازیم و درخواست بخشش برای وی را مطرح کنیم کنیم که این موقعیت را خود ایرانی ها فراهم کردند و چیزی نبود که با فشار ما صورت بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به امید روزی که پرده از چهره واقعی ع.ی برداشته شود.
United States
بعد تندروهای افسادطلب می گفتند احمدی نژاد به اوباما اصرار می کرد !!!
پس اون تلفن رو هم حاج حسن پیش قدم شده بود !!!
مرگ بر آمریکا
Iran, Islamic Republic of
امان از دل رهبرم
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکریم