دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۶
۸

یونسی در کنار مشاور امور معنوی اوباما

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب: 363165
یک هیات آمریکایی در سکوت رسانه‌ای و بدون توضیح مقامات دعوت کننده و وزارت خارجه وارد کشور شده و با چند مقام دولتی هم گفتگو کرده است. ریاست این هیات ۳۰ نفره بر عهده فردی نام "ژوئل هانتر"، مشاور امور معنوی اوباما و رئيس كليساهاي فلوريدا است که از چهارم خردادماه با عنوان "هیات مذهبی" وارد ایران شده اند. این عکس در حاشیه نشست "جهان عاري از خشونت و افراطي گري از منظر اديان ابراهيمي " گرفته شده است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000363/nf00363165-1.jpg
https://jahannews.com/vdcb0fbfsrhb08p.uiur.html
jahannews.com/vdcb0fbfsrhb08p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دولت تابوشکن‌ها
کسانی که خواهان دوستی با امریکا هستند در حقیقت از امریکا میترسند که مبادا انها را مجازات کند
غیور
Finland
جناب یونسی بدون اینگونه اقدامات ذلیلانه در برابر دشمنان قسم خورده ی اسلام ، انقلاب و امام هم می توانستید به راحتی ویزای آمریکا را برای فرزندانت دریافت کنید ! همانطور که همفکران بزرگتر جنابعالی قبل از این انجام داده اند.
محسن از ری
در دولت احمدی نژاد اگر یک مشایی بود در این دولت الی ماشاءالله پس نماینده های منتقد دکتر کجایند که آقایان...... در دولت تدبیر چه میکنند . فکر کنم تند شد جهان سانسور کنه
علی عرفان
اگر راست می گویید و از نظر شما این امر مشکل دارد چرا از حدادعادل و حضورش در این جلسه چیزی نمی گویید و مطلبی نمی زنید؟! شما فقط به دنبال حاشیه سازی برای دولت هستید! این مطلب بر کسی پوشیده نیست اما شما برای عوام این مطالب را می نویسید و از عدم اطلاع مردم در موضوعات این چنینی سوء استفاده می کنید!؟
در ضمن آقای حدادعادل در این مراسم سخنرانی نیز کردند در حالی که آقای یونسی سخنرانی نداشتند.
بنده در این مراسم حاضر بودم اینگونه گفت و گوها در کشور در تمام دوران برگزار می شده است و تازگی ندارد! فقط شیطنت شماست که این موضوع را برجسته و عجیب جلوه می دهد!
میترا
مک فارلین نشه 2باره ؟
جوری می‌نویسید که به خواننده آقا میشه که طرف اومده جاسوسی
آقا جون ایم ارتباطات برای شناساندن ایران لازمه
اینها اون سر دنیا با تبلیغات رسانه ها خیال میکنند ما هنوز با درشکه جابجا میشیم
ما که برای تعطیلات عزم ایران بودیم دخترم از معلمش خداحافظی میکرد وقتی فهمید داره میاد ایران گفت چه جوری میروید ایران که فرودگاه نداره
بــــــــه بـــــــــــه،چشمون روشن!!!!!!!!