جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پتروویچ سرمربی تراکتورسازی شد

جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 361671
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از توافق با ولادیمیر پتروویچ سرمربی اسبق تیم ملی عراق خبر داد.
به گزارش پارس و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، جمشید نظمی درباره انتخاب ولادیمیر پتروویچ سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با بررسی که بین سه گزینه داخلی و ۲۵ گزینه خارجی داشتیم با توجه به سابقه و رزومه بسیار خوب پتروویچ با این مربی ۵۸ساله اهل کشور یوگسلاوی سابق به توافق رسیدیم.

وی افزود: قرار است هفته آینده این سرمربی به تبریز بیاید تا قراردادش را با تراکتورسازی نهایی کند. پتروویچ سابقه بازی در تیم‌های ستاره سرخ بلگراد، آرسنال انگلیس, نانسی فرانسه و استاندارد لیژ بلژیک را در کارنامه دارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: این مربی به عنوان سرمربی در تیم‌های ستاره سرخ بلگراد, زیر ۲۱سال صربستان ,تیم دالیان چین, تیم ملی چین و تیم ملی عراق فعالیت کرده است. پتروویچ در یک فصل حضور خود در دالیان دو مقام قهرمانی در لیگ و حذفی چین بدست آورد و با درخشش این تیم به عنوان سرمربی تیم ملی چین انتخاب شد. زمان ورود این سرمربی به تبریز متعاقبا از طریق سایت باشگاه اعلام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *