جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

4 گزینه‌ سرمربیگری تراکتورسازی

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 225009
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه فکر نمی‌کند قلعه‌نویی به تبریز بیاید اعلام کرد 4 گزینه برای جانشینی او در نظر دارند.
محمد حسین جعفری در گفت و گو با فارس، درباره اینکه به نظر می‌رسد با امیر قلعه نویی برای تمدید قرارداد به توافق نرسند عنوان کرد: فکر می‌کنم صحبت‌های امیر قلعه نویی در برنامه ورزش و مردم مشخص کننده موضع او بود. برنامه هیئت مدیره را به او گفتیم و او تشخیص داده با این شرایط نمی تواند کار کند. ما باید افق دید یک مربی را بسنجیم. نظر قلعه‌نویی این بود که هیئت مدیره باید بودجه 20 میلیاردی تصویب کند و همچنین مطالبات فصل قبل پرداخت شود.

وی افزود: قلعه نویی باید صبر می‌کرد و به تبریز می‌آمد و مشاهده می‌کرد که قصد داریم مطالبات او را بدهیم. همین الان می‌گویند استقلال 28 میلیارد تومان بدهی دارد. همه باشگاه‌ها چنین شرایطی دارند. باشگاه‌های ما پول ساز نیستند و پول‌خورند. ما هم یک میلیارد و 400 میلیون تومان به بازیکنان بدهکاری داریم که منابع پرداخت آن تامین شده و این دلیل بر این نیست که کار را برای فصل بعد شروع نکنیم.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود با ابراهیم زاده و علی دایی مذاکراتی صورت گرفته گفت: رسانه‌ها خیلی چیزها می‌نویسند ولی ممکن است من با یک مربی در حال صحبت باشم که هیچ کدام از این گزینه‌ها نباشد. این دو نفر هم در لیست گزینه‌های ما هستند اما تا به حال مذاکره‌ای با آنها نداشتیم. از فردا استارت خود را برای فصل آینده می‌زنیم.

جعفری در پاسخ به این سؤال که امیر قلعه نویی دیگر جزء گزینه‌های تراکتورسازی نیست اظهار داشت: قلعه نویی تا همین لحظه که من با شما صحبت می‌کنم مربی تراکتورسازی است ولی وقتی خودش به تبریز نیامده فکر می‌کنم نمی‌خواهد بیاید. شاید منتظر است تا یکشنبه جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شود و غیر از این نمی‌تواند باشد چون قرار نیست تا یکشنبه پولی از آسمان بیفتد و یا هیئت مدیره بودجه 20 میلیاردی برای ما تصویب کند.

جعفری درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به دنبال علی دایی است اظهار داشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و هر باشگاهی می‌تواند دنبال مربی خود باشد.

وی در این باره که با گزینه‌های خارجی هم مذاکره داشتند یا خیر به فارس گفت: با دو مربی خارجی صحبت کرده‌ایم اما نمی‌خواهم هیچ اطلاعاتی از آنها بدهم چون نمی‌خواهم سوژه سوزی کنم. برای ما گزینه‌های ایرانی اولویت هستند و اگر با آنها به نتیجه نرسیم یکی از این گزینه‌های خارجی هفته آینده به ایران می‌آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *