پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

یاغی‌ ها در لیست قلعه‌نویی

جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 462022
خبرهای رسیده از باشگاه تراکتور حکایت از آن دارد که امیر قلعه نوعی قصد دارد بازیکن پرحاشیه سابق استقلال را برای نیم فصل دوم جذب کند.
به گزارش جهان به نقل از میزان، سرمربی تراکتورسازی برای نیم‌فصل دوم یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم را در لیست خرید تیمش قرار داده است.

امیر قلعه‌نویی بلافاصله بعد از پذیرفتن هدایت تراکتورسازی، لیست خریدش را به مدیران این باشگاه داد.

وی برای بازگشت به کورس قهرمانی، نیاز به 3 بازیکن بزرگ دارد. مهرداد پولادی، کرار جاسم و ادینیو سه هدف اصلی قلعه‌نویی هستند.

هر 3 بازیکن مورد نظر قلعه‌نویی، مشکلات جدی برای حضور در تراکتورسازی دارند. پولادی باید از باشگاه قطری رضایتنامه بگیرد، به ایران برگردد و سرباز شود تا برای تراکتورسازی بازی کند.

کرار هم این فصل برای 2 باشگاه مختلف بازی کرده و شاید قوانین نقل و انتقالات، اجازه حضور مجدد او در ایران را ندهند.

ادینیو برزیلی اوضاع بهتری دارد و با گرفتن رضایتنامه از "السیلیه" می‌تواند پیراهن تراکتورسازی را بر تن کند. با این وجود، تراکتوری‌ها برای راضی کردن السیلیه کار سختی خواهند داشت.

حمزه یونس، در صدر فهرست خروجی‌های تراکتورسازی است و احمد عبدالله‌زاده و علی حمودی هم با پایان سربازی به باشگاه‌های اصلی خود یعنی فولاد خوزستان و سپاهان برمی‌گردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *