پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

قلعه نویی علیه پرسپولیسی‌های تراکتورسازی

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 504681
سرمربی تیم تراکتورسازی برخوردهایی با ۲ بازیکن سرباز این تیم انجام می دهد که باعث دلخوری آن ها شده است.
قلعه نویی علیه پرسپولیسی‌های تراکتورسازی
به گزارش جهان نيوز؛
وقتی انتقادهای تند امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی به امید عالیشاه رسانه ای شد برای خیلی ها عجیب بود که چرا قلعه نویی با کاپیتان سابق پرسپولیس بر سر از دست دادن یک توپ چنین رفتاری کرده است.
رفتارهای عجیب قلعه نویی فقط به عالیشاه ختم نشده است و احمد نوراللهی هم از ادبیات و رفتارهای خاص قلعه نویی در امان نمانده است.
نوراللهی که به دلیل عملکرد خوب کامیابی نیا در پرسپولیس نیمکت نشین شده بود با این امید به تراکتورسازی رفت که بتواند در این تیم فیکس بازی کند اما این نیمکت نشینی ها در این تیم تبریزی هم ادامه پیدا کرد و نوراللهی از این موضوع بسیار ناراحت بود.
حتی شنیده می شود که او آن قدر از برخی از برخوردها ناراحت شده بود که چند وقت پیش قصد داشت به تهران باز گردد اما با صحبت هایی که با او انجام شد از انجام این کار منصرف شد.
نوراللهی در یک محفل خصوصی هم به این موضوع واکنش نشان داده و گفته که از همان ابتدای لیگ تراکتوری ها دنبال من و امید بودند اما رفتارهایی با ما می کنند که برای ما خیلی عجیب است.
این دو بازیکن فعلا به خاطر حکم فیفا حق بازی در تراکتورسازی را ندارند اما برای تیم دیگری هم نمی توانند بازی کنند و در بلاتکلیفی به سر می برند.
جالب اینکه قلعه نویی با دیگر پرسپولیسی های تراکتور مثل بنگر و نوری نیز رفتار چندان خوبی نداشته و شکست برابر پرسپولیس را نیز به گردن بنگر انداخت تا جایی که وی نیز تصمیم به جدایی گرفت و شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی نوری نیز در آن مقطع منتشر شد.
منبع:نامه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *