جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

افزایش تولید در دو غول خودروسازی ایران

جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 358152
مسئولان دو غول خودروسازی ایران از افزایش تولید خودرو در ایران خودرو و سایپا در فروردین ماه امسال خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محسن ناقدی برادران با اعلام اين خبر، اظهار كرد: در فروردين سال ۹۲ تعداد ۶ هزار و ۸۹۹ دستگاه انواع سواري در گروه صنعتي ايران خودرو توليد شد كه اين عدد در نخستين ماه سال جاري به نزديكي ۱۹ هزار دستگاه رسيد.

محسن ناقدي برادران افزود: تمركز ايران خودرو بر رفع مشكلات زنجيره تامين، اصلاح فرآيندهاي توليد، ارتقاي كيفيت و افزايش رضايت مشتريان است و تا رسيدن گروه صنعتي به جايگاه اصلي خود ادامه اين اهداف پيگيري مي شود.

قائم مقام توليد ايران خودرو همچنين افزايش بهره وري، بهبود فرايندهاي طراحي و توسعه و بهبود فرايندهاي بازاريابي، فروش و خدمات پس از فروش را از جهت گيري هاي راهبردي ايران خودرو در دست يابي به چشم انداز و اهداف كلان ذكر كرد.

وي در پايان تاكيد كرد: با همكاري مجموعه گروه صنعتي ايران خودرو شيب افزايش توليد در ارديبهشت ماه و ماه هاي آتي نيز ادامه خواهد يافت.

همچنین گروه خودروسازی سایپا در فروردین ماه امسال توانسته ۱۷ هزار و ۵۵۵ دستگاه خودرو تولید کند که نسبت به فروردین ماه سال ۹۲ با تولید ۱۳ هزار و ۸۱۸ دستگاه به رشد ۲۷ درصدی دست یافته است.

بر اساس این گزارش، محصولات گروه x۱۰۰ با تولید ۱۲ هزا رو ۴۶۴ دستگاه رشدی برابر با ۴.۱۹ درصد داشته است. علاوه بر این در محصول تیبا نیز با تولید ۳۱۱۷ دستگاه به ۲۲۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رسیده است.

از بین شرکت های گروه خودرو سازی سایپا تیراژ تولید سایپا کاشان با تولید ۳ هزار و ۸۵ و رشد ۷.۲۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیشترین رشد تولید را داشته و شرکت سایپا نیز با تولید ۱۲ هزار و ۴۹۶ دستگاه خودرو به رشد ۷.۱۹ درصدی دست یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين دو غول خودرو ساز داخلي از تيراژ كم كنند و به كيفيت بپردازند . خودروي پرتيراژ بي كيفيت جز مشكلات ترافيك و آلودگي هوا و فشار استرس بر مشتريان و شهروندان چه حاصلي دارد ؟ مگر پول باد آورده براي ميدران و سهامداران اين دو شركت كه از رانت هاي متعدد بهره مي برند !؟!؟!؟ بازار تشنه و مشتريان مظلوم !!!؟