جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

بی‌کیفیت‌ترین خودروهای ایرانی کدامند؟

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 274443
فرمانده پلیس راهور گفت: خودرو پراید، وانت پیکان و وانت نیسان همچنان درلیست بی کیفیت ترین خودروهای داخلی قرار دارند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا ، سردار اسکندر مومنی عصر چهارشنبه درحاشیه همایش کاهش اثرات سوانح درشیراز درگفت وگو با خبرنگاران افزود: خودرو پراید افزایش قیمت داشته اما درعین حال کاهش ایمنی را نیز دارد وازنظر پلیس سطح ایمنی این خودروها قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه نا ایمن بودن خودروها را قبلا نیز اطلاع ‌رسانی کرده‌ایم افزود : درموضوع حوادث جاده‌ای شاهد کاهش تصادفات طی چهارسال اخیر بوده‌ایم وبرغم افزایش تعداد خودروها، آمار جان ‌باختگان حوادث، کاهش داشته است.

این مقام انتظامی گفت : بالاترین سرعت ثبت شده خودرو درکشور در سال ۹۰مربوط به خودرویی با سرعت ۲۴۰ یا ۲۵۰ کیلومتر درساعت بوده که به وسیله پلیس راهور متوقف شد.

وی افزود: پلیس چیزی را به عنوان مچ گیری ندارد بلکه تمام تلاش پلیس برای افزایش ایمنی مردم و راحتی آنهاست.

فرمانده پلیس راهور کشور همچنین از اجرایی شدن طرح ویژه نوروز از ۲۴ اسفندماه درسراسر کشور خبرداد وگفت:این طرح امسال تاپایان روز۱۷ فروردین ‌ماه ادامه خواهد داشت .

او گفت: طی اجرای این طرح سایر دستگاه‌ها از جمله هلال‌احمر، راهداری، شهرداری‌ها، آتش‌نشانی و اورژانس مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ هزار پلیس دراین طرح مشارکت خواهند داشت، گفت: این تعداد نیرو در قالب ۲۰ هزار تیم خودرویی، موتورسوار و پیاده، با استقرار در سطح تمام جاده‌های کشور، سعی درایجاد تردد ایمن خواهند داشت.

سردار مومنی درخصوص قوانین رانندگی درایام تعطیلات نوروز نیز گفت: از جمله مباحثی را که در حال پیگیری هستیم سیستم نظارت همگانی است که امیدوارم تا پایان اسفندماه راه اندازی شود تا مردم بتوانند تخلفات رانندگان را از طریق این سیستم به پلیس راهور اعلام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *