شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۸
۱۴

برای خرید دست نگهدارید/ خودرو تا ۱۵ درصد ارزان می‌شود

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 372607
عضو کمیسون صنایع و معادن مجلس درباره تجدید نظر در قیمت خودرو ،گفت: خودرو سازان قیمت پایه و آبشن های خودرو در سال ۹۱ را بطور صحیحی به شورای رقابت اعلام نکرده اند که این موضوع باعث محاسبه اشتباه قیمت خودرو از سوی شورا شده است.
برای خرید دست نگهدارید/ خودرو تا ۱۵ درصد ارزان می‌شود
به گزارش جهان به نقل از خانه ملت، نادر قاضی پور درباره تجدید نظر در قیمت خودرو گفت: کارگروهی مشترکی بین کمیسیون صنایع و معادن مجلس و شورای رقابت به منظور تجدید نظر در قیمت خودرو تشکیل شده که مقرر شده اطلاعات هیئت تحقیق و تفحص مجلس از صنعت خودرو و همچنین کمیسیون مربوطه را در اختیار شورای رقابت بگذارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خودرو سازان قیمت پایه و آبشن های خودرو در سال ۹۱ را بطور صحیحی به شورای رقابت اعلام نکرده اند که این موضوع باعث محاسبه اشتباه قیمت خودرو از سوی شورای رقابت شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: نتیجه نهایی بررسی کارگروهی مشترک بین کمیسیون صنایع و معادن مجلس و شورای رقابت در زمینه قیمت گذاری خودرو بعد از پایان تعطیلات مجلس اعلام می شود.

قاضی پور گفت: با توجه به بررسی های انجام شده قیمت خودرو می تواند بیش از ۱۵ درصد کاهش یابد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از قیمت خودرو یادآور شد: افزایش قیمت خودرو تناسبی با درآمدهای قشرهای کارگری و کارمندی ندارد این در حالی است که در دهه چهارم انقلاب اسلامی باید شرایط رفاه خانوارهای ایرانی فراهم شود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مشکل مردم افزایش بهای حمل و نقل است نه چیز دیگر همین دیروز خودتان نوشتید از شهریور 20 در صد افزایش بهای بلیط قطار خواهیم داشت.
بهای تاکسی نیزدقیقا بیش از 50 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است یعنی یک کورس تاکسی 500 تومان را 800 تومان میگیرند و...
آقای قاضی پور یک کشور را دست انداخته است.
سجاد
Latvia
بیهوده خودمون را گول نزنیم.
خودرو نسبت به قیمت های قبلش بیش از 100 درصد گرونتر شده حالا باید خوشحال باشیم که 15 درصد ارزون تر می شه؟؟؟؟
چه قدر حافظه بلند مدتمون زود از پاک میشه.
علي
Iran, Islamic Republic of
خودرو بيش از 100% گرون شده و كلي سود براشون داشته، حالا براي «احتمال» ارزون شدن 15 درصدي چه خبررساني اي ميشه!!
ایرانی
ما از نماینده ها فعلا تا حالا حرف شنیدیم تا عمل
همش بازی است اگر راست می گن مشکل خود درو را ریشه ای حل کنند
سروش
اون 15 درصدم مطمئن باشید عملی نمیشه. فرضاهم اگه عملی بشه، اتفاقی نمیفته. اقایون خودروساز از این شرایط به نحو احسن استفاده کرده. ایران خودرو فروش نقدی شو سریع راه انداخت و کلی پول از مردم گرفته به همون قیمتهای فعلی البته.
سایپا هم که فروش فوق العاده زده تا عید فطر و تا الان هم کلی ثبت نام کردن، ضمن اینکه خودروهای پیش فروشی قبلی سایپا هم با توجه به قیمت های جدید اعلام وضعیت شد و مردم تکمیل وجه کردن!!
فرضا هم اگه قانون بخواد کاری بکنه، انقدر فضا رو باز گذاشت برای خودروسازها که توی همین مدت کم، کلی خودرو فروختن و کلی ملت ثبت نام کردن.
دولت فقط مکدر شد... مجلس به کاهش قیمت دل خوش کرده... مردم مثل همیشه رکب خوردن و ضرر کردن ... و خودروسازها دارن به ریش همه ماها می خندن و با پولهای ما، از بعد از عید فطر، 2 هفته تشریف می برن تعطیلات تابستانی
Iran, Islamic Republic of
ا لكي ميگه...
رضا خان
آره جون خودتون
مردم سر کارن
بسه دیگه بابا
Iran, Islamic Republic of
نهايت 15 درصدم ارزون بشه پرايد 21 ميليوني ميشه 18 ميليون كه 5 ميليون هم ارزش نداره ما قشر كارگر ديگه يك دوچرخه هم ميتونيم بخريم واقعا درك كنيد اينو خواهش ميكنم
ali
قاصی پور رو عشقه.
سینا
خدا خانه ظلم این خودرو سازها رو نابود کنه انشالله
پراید باید بشه 10 میلیون، یه هزار تومن بیشتر هم نمی ارزه، البته با توجه به شرایط فشل صنعت خودرومون میگما، والا که 3 میلیونم زیاده
محمد
ده شاهی بده آش به همین انتظار هم باش
حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام:از ماست که بر ماست.از قدیم گفتند:سزای گران فروش نخریدن هست.اگر مردم همت کنند و شرکت سایپا و ایران خودرو رو بیکوت کنند اون وقت خواهید دید که این دو شرکت چطور برای فروش محصولات خودشون با قیمت پایین به مردم التماس می کنند.