جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۸

سفر خارجی رئیس هلال احمر همزمان با بحران در شمال کشور

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 342505
سفر هفته گذشته دکتر فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر به سوئیس در شرایطی که بخش هایی از مردم کشورمان گرفتار برف و کولاک و قطعی آب، برق و گاز بودند با بازتاب های منفی در میان مردم مناطق بحران زده همراه شد.
سفر خارجی رئیس هلال احمر همزمان با بحران در شمال کشور
به گزارش جهان، انتشار سفر رئیس هلال احمر به ژنو، این سوال را برای افکار عمومی مطرح کرد که نجات مردم در مناطق برف زده مهم‌تر است یا حضور در اجلاسی در سوئیس‌؛ حداقل انتظاری که از آقای فرهادی می رفت این بود که به صورت نمادین از عزیمت به سوئیس خودداری می کرد و با حضور در مناطق برف‌زده باعث دلگرمی مردم می شد.

همچنین مشرق نوشت: با توجه به حضور سریع و گسترده نیروهای بسیج ، سپاه و ارتش در امداد رسانی به مردم استان های مازندران و گیلان که گرفتار قطع آب، برق و گاز شده بودند، قاطبه مردم از تدبیر فرماندهان نظامی و سرهنگ ها و سربازان وظیفه تشکر کرده و تاکید داشتند چرا دولت حقوقدان با تاخیر چند روزه چند وزیر خود را به استان های گیلان و مازندران فرستاده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
افرين جهان،...حكومت كن!...
Iran, Islamic Republic of
از دولت ...اقاي روحاني بيشتر از اين انتظار نيست. ما فقط گوش به فرمان رهبر فرزانه خود هستيم...
کاملاً مشخص هست که چقدر گوش به فرمان هستید!!!
Norway
زمان زلزله آذربایجان که همه دوستان دسته جمعی رفته بودن عربستان صداتون در نیومد نه شما نه نماینده های مجلس چون می دونستید حرف بزنید فرداش طرف که برگرده حال همتونو می گیره ولی الان فقط کافیه گربه عطسه کنه تا گیر بدید به روحانی. این که چرا رفته مسافرت در زمان بحران نشان از کج فهمیه این مدیره ولی قرار نیست همه چیز به روحانی ربط داشته باشه تازه ستاد بحران و تامین در هر استان هستش و به وظیفه اشون عمل کردن پس دست بردارید از این کینه از روحانی
Iran, Islamic Republic of
زلزله تبریز و عملکرد آقای احمدی نژاد را به یاد آورید. خوب است همیشه منصفانه قضاوت کنیم.چند روز بعد از زلزله تبریز خبری از رئیس دولت نبود؟ چند روز طول کشید تا دوبت پیام دهد؟
Iran, Islamic Republic of
با افتخار بايد بگوييم كه من يك سرهنگم حتي بگوييم يك سربازم سرباز وطن
United States
من نمیدونم چرا بدون مطالعه ، این خرها رو منتشر میکنید . آقای فرهادی قبل از شروع این ماجراها به سوئیس رفته بود .
reza
United Arab Emirates
واقعا بی انصافی می کنید مگر زمانیکه زلزله تبریز بود و فقیه رییس جمعیت هلال احمر در دبی خوشگذرانی میکرد شما چیزی نوشتید