جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

شنیدها از انتخاب رئیس جدید هلال احمر

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب: 399017
شورای عالی هلال احمر در جلسه کنونی خود شاهد انتخاب و پیشنهاد رئیس جدید این جمعیت برای معرفی به رئیس جمهور است، بطوریکه عنوان می‌شود سه نفر در حال انتخاب و معرفی به روحانی هستند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در حالی که جلسه شورای عالی هلال احمر امشب ۹ دی ساعاتی پیش آغاز شده است، شنیده‌ها حاکی از آن است یکی از مفاد این جلسه انتخاب و معرفی رئیس جمعیت هلال احمر به رئیس جمهور است.

بر اساس شنیده‌ها، پیشنهاد محمد فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر، برای ریاست بعدی این جمعیت دکتر سیداحمد موسوی دبیر کل کنونی هلال احمر است، از طرفی دیگر عنوان می‌شود که با حمایت برخی مسئولان وزارت علوم یکی از افراد فعال در حوادث فتنه برای انتخاب ریاست جمعیت هلال احمر در حال انتخاب و معرفی به رئیس‌جمهور است.

همچنین بر اساس شنیده‌ها فرد دیگری که در این زمینه مطرح است سیدابولقاسم موسوی جراح و متخصص بیماری‌های چشم است که سابقه مدیرعاملی سازمان بیمه خدمات درمانی و فرماندهی دانشگاه علوم پزشکی ارتش را نیز در کارنامه خود داشت که در دوره پیشین انتخابات ریاست جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *