جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۱

واکنش دادستان به سخنان مطهری

دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 224171
سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: رئیس جمعیت هلال احمر در پرونده ای محکوم شده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام غلامحسن محسنی اژه ای عصر دوشنبه در سی امین نشست خبری خود با خبرنگاران در مورد اخباری مبنی بر صدور قرار مجرمیت برای ابوالحسن فقیه رئیس جمعیت هلال احمر گفت: حکمی صادر شده ولی قطعی نیست و از بیان جزئیات آن معذور هستم و این شخص می تواند اعتراض کند.

وی در مورد اظهارات علی مطهری که خطاب به رئیس جمهور اتهاماتی را زده است، اظهار داشت: تیترها را دیدم اما متن مطلب را ندیدم ولی اگر گفته های آقای مطهری فراتر از قانون باشد مدعی العموم می تواند اقدام کند.

محسنی اژه ای در مورد اظهارات فراهانی نماینده دادستان در دادگاه فسادمالی در مورد اینکه اجرای احکام در مورد کرباسچی و رفیق دوست به درستی اجرا نشده و یکی از آنها دائم المرخصی هستند و آیا احتمال دارد احکام دادگاه فساد اخیر هم این چنین سرنوشتی داشته باشد، گفت: اگر حکمی قابلیت اجرا پیدا کرد و اجرا شد دیگر معنایی ندارد بگوییم درست بوده یا خیر. باید اینگونه سئوال کرد آیا این احکام بازدارنده است یا خیر؟ مگر برخی از مجازاتها اعدام نیست؟ آیا بعد از اعدام دیگر کسی این جرائم را انجام نمی دهد؟

وی گفت: در خصوص این پرونده داریم نهایت تلاش را انجام می دهیم تا بر اساس عدالت، متهمان به جزای خود برسند.

دادستان کل کشور اعلام کرد: یک وکیلی که در این پرونده متهم شده بعد از مدتها بالاخره اعتراف کرد و این اسناد می تواند فاز جدیدی را در پرونده ایجاد کند. این اسناد شامل صدها سند در قالب یک هارد رایانه ای بوده است و اسناد دیگری هم در یک کوله پشتی پیدا شده و همگی باید دوباره در این پرونده مورد بررسی قرار بگیرد و این نیاز به زمان دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقاي اژه‌اي! مدعي‌العموم "مي‌تواند" اقدام كند يا "بايد" اقدام كند؟ چرا هر جا مدعي‌العموم ميلش بكشد (مثل ويژه‌نامه خاتون و يا توهين به رئيس ديگر قوا) بلافاصله اقدام مي‌كند ولي در اينجا "مي‌تواند"؟
Iran, Islamic Republic of
... از خدمت فرار کرده از دانشگاه اخراج شده دادستان نظامی خراسان جنوبی هم مجرمیت ایشان راتایید کرده است.
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا اين پيام را منتشر كنيد. يك سال پيش مادرم به بيماري سرطان دچار شد كه بايد 60 ميليون تومان بابت امپول هرستين ( هر عدد 4 ميليون تومان )‌ مي داديم پيش همين اقاي رئيس هلال احمر رفتيم كه پس از ماهها انتظار دستور دادند 600 هزار تومان به ما تخفيف داده شود. واقعا خداوند به اين مسئولين رحم كند فكر نمي كنم با وجود چنين آدم هايي در دولت جهنم براي ما فقرا جايي داشته باشد..
Iran, Islamic Republic of
ان وقت این اقای مجرم در هلال احمر هرچه بخواهد می کند
جعل سابقه جبهه و ......
البته جزء خط قرمز هم محسوب مي باشند
دادستان بالاخره نگفته رفیق دوست دائم المرخصی هست یا نه؟ یا اینکه کرباسچی چند روز زندان رفت؟
Iran, Islamic Republic of
مي توانيم شاهد عدالت باشيم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در هلال احمر خیلی از بچه های متدین وحزب اللهی را گوشه نشین کرده اند.و حتی برخی را مجبور به بازنشستگی .
Iran, Islamic Republic of
لطفا مقایسه کنید مدیران سابق هلال احمر را با مدیران فعلی .هیچ وقت هلال را اینقدر کوچک وبی ارزش ندیده بودیم.
اینهمه حقوقی که بابت مدرک دکتری گرفته . استفاده از رانت در دولت عدالت محور . و. . .
Iran, Islamic Republic of
دادستان در مورد خاتون، جوانفكر، اميريفر و.... به همين لطافت موضع گرفت؟!