شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۳

علی مطهری به ظریف تذکر داد

يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 459725
نماینده مردم تهران به وزیر امور خارجه در مورد علت عدم واکنش مناسب وزارت امور خارجه نسبت به برخورد خشونت آمیز دولت آذربایجان با گروه های اسلامی تذکر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس ۱۵ آذر ۹۴ از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در تذکری به وزیر نیرو خواستار تسریع در اجرای مصوبات شورای عالی آب به ویژه در مورد جلوگیری از برداشت‌های بی رویه شد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در تذکری به وزیر صنعت خواستار توجه جدی به صنعت قطعه سازی در کشور و افراد شاغل در این حوزه و در تذکری به وزیر بهداشت خواستار توجه به بخش خصوصی در امور دارویی و تجهیزات پزشکی و جلوگیری از ایجاد ویژه خواری در این حوزه شد.

علی ایران‌پور نماینده مردم مبارکه در تذکری به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواستار توضیح در مورد علت بی‌توجهی دستورات معاونان وزیر به دستورات وی شد.

سید سعید حیدری طیب نماینده مردم کرمانشاه به رئیس جمهور در مورد لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ورشکستگی شرکت‌های خصوصی و بازاریان و کسبه که به دلیل سیاست‌های اقتصادی اشتباه اتفاق افتاده است تذکر داد.

موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد به رئیس جمهور در مورد علت عدم اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در بودجه کل کشور سال ۹۴ راجع به پرداخت حق ایثار به بسیجیان و سربازان با حضور ۶ ماه در جبهه تذکر داد.

زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار توضیح عدم علت ایجاد سامانه ملی املاک و اسکان کشور براساس قانون مالیات های مستقیم شد.

نادر قاضی پور، علیرضا محجوب، عباس صلاحی، فرهاد بشیری و موید حسینی صدر نمایندگان ارومیه، تهران، تفرش، پاکدشت و خوی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار جلوگیری از افزایش قیمت بلیط هواپیما شدند.

موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد به رئیس جمهور اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و توسعه بیمه های اجتماعی و افزایش سقف پرداختی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به موجب قانون برنامه چهارم به ۴۰ درصد حداقل حقوق را متذکر شد.

علی مطهری نماینده مردم تهران به وزیر دادگستری در مورد علت ادامه بازداشت برخی از اعضای کانون صنفی معلمان وزیر امور خارجه در مورد علت عدم واکنش مناسب وزارت امور خارجه نسبت به برخورد خشونت آمیز دولت آذربایجان با گروههای اسلامی تذکر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چه انتظار هایی مرد حسابی شب تاریک دنبال خورشید می کردی بگو کری کجاست ظریف برود با او انگلیسی صحبت کند در شان ظریف نیست که وارد مسائل سیاسی بشود
Iran, Islamic Republic of
خخخخ علی مطهری ژست طرفداری ازاسلام گراهابهت نمی آد.
طالقانی
United States
این . فقط می خواهد خود نشان دهد مهم نیست که چی می کوید فقط می کوید گاهی به چپ می زند وکاهی به راست فقط می خواهد در صحنه باشد