سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۷
۱۲

تغییر ۱۸۰درجه‌ای رفتاراصلاح‌طلبان نسبت به حوادث برفی +تصاویر

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 343151
جریان اصلاح‌طلب نسبت به حادثه قطع گاز در مناطق شمالی کشور در سال ۱۳۸۶ با بزرگنمایی هر چه تمام‌تر نسبت به مشکلات ایجادشده برای مردم واکنش نشان داد
تغییر ۱۸۰درجه‌ای رفتاراصلاح‌طلبان نسبت به حوادث برفی +تصاویر
به گزارش جهان به نقل از مشرق، جریان اصلاح‌طلب نسبت به حادثه قطع گاز در مناطق شمالی کشور در سال ۱۳۸۶ با بزرگنمایی هر چه تمام‌تر نسبت به مشکلات ایجادشده برای مردم واکنش نشان داد اما از وضعیت هفته گذشته در همان مناطق که شدت فاجعه و خسارت آن نسبت به سال ۱۳۸۶ بسیار بیشتر بود، با بی‌محلی عبور کردند.

هشتم دی‌ماه سال ۱۳۸۶ هم‌زمان با شدت گرفتن موج سرما در کشور، به ناگاه کشور ترکمنستان بدون اطلاع قبلی، صادرات گاز به ایران را متوقف کرد.

از آنجا که مناطق شمالی کشور خصوصا مازندران و گیلان از طریق گاز وارداتی از ترکمنستان تامین می‌شدند، اقدام غیراخلاقی ترکمنستان سبب قطعی گاز در استان مازندران و افت فشار در برخی مناطق دیگر کشور شد.

البته بعدها احمدی‌نژاد افشا کرد که این اقدام ترکمنستان نتیجه توطئه‌ای بود که با تماس یک آقازاده با مسئولان ترکمنستان، رقم خورده بود.

با این حال، در روزهایی که مناطق شمالی کشور با قطع گاز مواجه بودند، رسانه‌های اصلاح‌طلب با ادعای دلسوزی برای مردم، محشری به پا کرده بودند و بزرگنمایی، حوادث مذکور را به مهمترین سوژه خبری خود برای تخریب دولت وقت قرار داده بودند.

رسانه‌های اصلاح‌طلب به تدریج خط انتقادات خود را متوجه شخص رئیس‌جمهور کردند و سوءتدبیر وی را عامل قطع گاز در مازندران خواندند.

در هر صورت، با همت نیروهای سخت‌کوش وزارت نفت، با اتصال گاز از شبکه سراسری کشور به خطوط لوله استان مازندران، مشکل گاز این منطقه حل شد.

مقایسه عملکرد جریان اصلاح‌طلب در ماجرای دی‌ماه سال ۱۳۸۶ با مواضع آنها نسبت به حوادث تلخ هفته گذشته در استان مازندران که علاوه بر قطع گاز، با قطع آب و برق و کمبود نان و آب نیز همراه بود و مردم در سرمای طاقت فرسا حتی از امکانات اولیه رفاهی هم محروم شدند، ماهیت واقعی این جریان در مورد دلسوزی برای مردم را بیش از گذشته مشخص می‌سازد: هرگاه دولت مورد حمایت اصلاح‌طلبان بر سر کار باشد، مشکلات مردم سانسور می‌شود اما اگر دولت از جریان رقیب باشد، اصلاح‌طلبان کوچک‌ترین مشکل در هر نقطه از کشور را بزرگنمایی کرده و به بی‌تدبیری دولت نسبت می‌دهد.

در این گزارش، صرفا به مقایسه عملکرد دو روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد و اعتماد پرداخته‌ شده است. در حالی که در مقطع زمانی سال ۱۳۸۶ شاهد انتشار ده‌ها مطلب درباره قطع گاز در کشور بودیم، این دو روزنامه نسبت به حوادث تلخ هفته گذشته در مازندران با بی‌تفاوتی آشکار عبور کردند. تنها اخباری نیز که این دو نشریه از حوادث مازندران منتشر کردند، انعکاس اظهارات مقامات دولتی بود.

روزنامه آفتاب یزد :




روزنامه اعتماد:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از این روزنامه های اصلاح طلب انتظاری غیر از این داشتید؟!!!
بی... ها به بهشت نمیروند ...
و زمان احمدی نژاد میگفتن دلار باید برگرده به 1000تومن الان رییس بانک مرکزیشون میگه دلار بیاد زیر 2800تومن به ضرر اقتصاد مملکته!

زمان احمدی نژاد بین مردم رفتن میشد کار پوپولیستی بعدا تو مترو فیلم تبلیغاتی ساختن عارف و فیس بوک بازی ظریف شد نشانه مردمی بودن!

زمان احمدی نژاد رای 90درصدی روستاها به احمدی نژاد میشد سیب زمینی پرستی زمان روحانی رای 100درصدی بعضی از روستاها بهش شد افزایش عقلانیت سیاسی!

زمان احمدی نژاد اگر یک وزیر بخاطر اینکه با مرتضوی رابطه داشت استیضاح میشد نشوندهنده استقلال مجلس بود زمان روحانی گفتن به شما چه که فلانی 88رفیق کی بوده تخصص را دریابید!

افشاگری علیه مدرک تحصیلی مرحوم کردان شد دفاع از حق مردم افشاگری علیه مدرک رهنورد شد بی اخلاقی سیاسی و ناموس گرو گرفتن در میدان رقابت!
هنوز نمیدانید که این از خاصیتهای اصلاح طلبان هست!؟
دانشجو
Russian Federation
اگر از افسادطلب ها توقعی جز دیکتاتوری و تزویر و دو رویی داشته باشید سخت در اشتباهید ...
Iran, Islamic Republic of
خیلی باحالی:))...
سعید
از این روزنامه ها و افراد انتظا بیش از اینم نیس..فقط جناحی فک میکنن
Iran, Islamic Republic of
وصف مدعیان اصلاحات را کافیست در قرآن کریم ببینید :
وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِی الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ. أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـکِن لاَّ یَشْعُرُونَ
وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ آمِنُواْ کَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُواْ أَنُؤْمِنُ کَمَا آمَنَ السُّفَهَاء أَلا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاء وَلَـکِن لاَّ یَعْلَمُونَ
وَإِذَا لَقُواْ الَّذِینَ آمَنُواْ قَالُواْ آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْاْ إِلَى شَیَاطِینِهِمْ قَالُواْ إِنَّا مَعَکْمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِؤُونَ
اللّهُ یَسْتَهْزِىءُ بِهِمْ وَیَمُدُّهُمْ فِی طُغْیَانِهِمْ یَعْمَهُونَ. أُوْلَـئِکَ الَّذِینَ اشْتَرُوُاْ الضَّلاَلَةَ بِالْهُدَى فَمَا رَبِحَت تِّجَارَتُهُمْ وَمَا کَانُواْ مُهْتَدِینَ.
آیات 11 تا 16 سوره بقره
لعنت بر افسادطلبان وطن فروش و قدرت طلب
همه يك صدا به جاي واژه دروغين و مجعول اصلاح‌طلبان، از واژه صحيح يعني افسادطلبان استفاده مي‌كنيم.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بیشتر اینهایی که ادای اصلاح طلب ها رو درمیارن یک مشت نان به نرخ روز خور هستند ... اینها در واقع همان خیانتکاران به مملکت هستند که نه اصلاح طلب هستند و نه اصول گرا و فقط یک مشت خیانت کننده به مملکت با این تفاوت که نه دین دارند و نه آزادمردند همانند خبیثان یزیدی در واقعه عاشورا که به طرف مقابل هیچ رحمی حتی از روی انصاف و مردانگی هم ندارند. لطفا به اینها بگویید روزهای اول محرم به آینه نگاه کنند و بر خود که از گروه یزیدند لعنت بفرستند
Russian Federation
خدا را شکر که که همیشه دست این آدم نماها برای مردم رو بوده. برای من مثل روز روشنه که این ها نوکران و دست به سینه های غربند و دستشان به خون ...مردم این آب و خاک آغشته است.
بیطرف
این افساد طلبهای راحت طلب پر ادعای کم مایه تو یک سبد کالا گیر کردند اونوقت شما انتطار مروت و گفتن واقعیتها رو از اونا دارید.