جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۸
۱۳

نامه 202 نماینده مجلس به دولت درباره 'اظهارات سخیف شرمن'

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 342257
202 نماینده مجلس در نامه‌ای به دولت نوشتند: از دولت محترم انتظار داریم پاسخی قاطع و انقلابی مطابق شأن و عزت مردم شریف و انقلابی‌مان به این اظهار نظرهای سخیف ارائه دهد.
نامه 202 نماینده مجلس به دولت درباره
به گزارش جهان، به دنبال اظهارات وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه امریکا، 202 تن از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای خواستار پاسخ قاطع دولت به این اظهارات شدند.

متن کامل این بیانیه به‌شرح زیر است:

بسم اللّه القاصم الجبارین

با کمال تأسف روز گذشته شاهد سخنان توهین‌آمیز "وندی شرمن" عضو تیم مذاکره‌کننده ۱+۵ بودیم.

توهین‌های این مسئول آمریکایی دقیقاً نشان‌دهنده خوی استکباری و شیطانی آمریکای جهان‌خوار است که بارها در هفته‌های اخیر از سوی مسئولان مستکبر آمریکا تکرار شده است.

بدیهی است که ملت غیور و عزتمند ایران اسلامی پاسخ این یاوه‌گویی‌ها را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خواهد داد.

ما از دولت محترم انتظار داریم پاسخی قاطع و انقلابی مطابق شأن و عزت مردم شریف و انقلابی‌مان به این اظهار نظرهای سخیف ارائه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صد نار بدید آش
به همین خیال باشید
عمرا اگه از این دولت صدایی بلند بشه
ما در مقام تعامل سازنده با جهانیم اونوقت مجلس تندروی میکنه!!!!!
بهترین پاسخ ، مشروط شدن حضور ایران در مذاکرات به عدم حضور وندی شرمن و معرفی کسی دیگر به عنوان نماینده آمریکای جانی . قبلا هم ژنتیک ایرانی ها را فریب کاری دانسته بود.
احمد
چه انتظار بیهود ه ای
پاسخ قاطع دولت : این حرفها مصرف داخلی دارد !!!!!!!!
حسین
کدام پاسخ ؟
دولت محترم جزء تهدید دانشگاهیان ونخبگان کاری بلد نیست درداخل شیرند ودربیرون !!!!!!!!!
عجب تقاضایی اونهم از چه افرادی!!
با تصويب ماليات 10 % تا حقوق 7 ميلون معلوم مي شود حقوق نمايندگان نيز در محدوده بين 6 تا 7 ميليون تومان قرار دارد
براي كاهش اختلاف طبقاتي براي حقوق يك تا دو ميليون ماليات 10% ، دو تا سه ميلون 20 % و سه تا چهار ميليون 30% وبراي چهار تا پنج ميليون 40% وشش ميليون بالاتر 50% ماليات ، پول نفت را بايد عادلانه بين مردم تقسيم كرد همه مي دانند كاري كه كارگران وكارمندان مي كنند بيشتر وپر زحمت تر است مسئولين روي صندلي نشسته تنها يك شاسي را فشار مي دهند ونهايتاً يم امضاء هم مي كنند كه جديداً امضاء ها هم الكترونيكي شده است
عکس العمل ظریف:
لبخند، شرمن عزیزم مودب باش، دوباره لبخند
علیرضا
الان میگه چشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قریشی
نمایندگان محترم از دولت و طریف چه توقعاتی دارند!! اینها آنقدر در مقابل غربیها واداده اند که جرئت ندارند جواب بدهند. متاسفانه طریف خودباخته میگوید وظیفه ما نیست که اسراییل را به رسمیت بشناسیم یا نشناسیم!!تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
فعلا که BBC نظر می دهد این دولت عمل می کند و این دولت عمل می کند BBC حمایت می کند و توجیه می کند مانند سبد کالا که اصولگراها مقصر شدند.
جواب چه کسی را چه کسی باید بدهد؟!
اگر زورتان می رسد قرارداد ژنو را از دولت بگیرید و برای مردم هم بگویید حقیقت این قرارداد که اسرائیل از آن خبر دارد ولی حتی مجلس ایران از آن بی خبر است چیست؟
سیدمحمدعلی سیادت ازآبادان
United States
صبح بخیر بقیه تون کجان نکنه رفتن با شرمن خانم رودررو صحبت کنن که از این حرفا نزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برای راهپیمایی 22 بهمن با توجه به دادن سبد کالا بهانه خوبی است