سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

بوناچیچ کاملا بدون واسطه آمد!

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 339897
رییس هیات مدیره باشگاه مس کرمان می‌گوید مسئولان این تیم بدون واسطه، با بوناچیچ قرارداد امضا کرده‌اند.
ابوالحسن مهدوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت انتخاب لوکا بوناچیچ و انتقادهایی که در این زمینه به مدیران باشگاه‌ها وارد است، اظهار کرد: قرار بود که ایرانمنش به عنوان سخنگوی باشگاه درباره همه چیز اظهار نظر کند. با این حال من پاسخگوی شما خواهم بود. بعد از چند هفته‌ای که مظلومی کارش را در مس آغاز کرد، نتایج مناسب نبود و ما در ۱۵ هفته فقط یک برد به دست آوردیم. به هر شکل باید آسیب ‌شناسی می‌کردیم و پس از مشورت با بزرگان فوتبال کرمان، به این نتیجه رسیدیم که برای ادامه فصل بوناچیچ را انتخاب کنیم.

او ادامه داد: در این میان هیچ دلال یا واسطه‌ای در کار نبود. ایرانمنش در تهران با بوناچیچ جلسه گذاشت و با توجه به شناختی که این مربی از فوتبال کرمان و بازیکنان مس داشت، در این مقطع تشخیص داده شد که بهترین گزینه برای هدایت تیم است.

مهدوی در ادامه گفت: در حال حاضر و پس از آمدن بوناچیچ شرایط مطلوب‌تر شده و بازیکنان به لحاظ روحی - روانی تغییر کرده‌اند. آمادگی بالایی در بازیکنان مشاهده می‌شود که امیدواریم بتوانند در ۶ بازی آینده نتیجه بگیرند.

رییس هیات مدیره باشگاه مس درباره اینکه گفته می‌شود این گونه مربیان بدون کارنامه انتخاب می‌شوند و در تیم‌های قبلی خود هم نتیجه نگرفته‌اند گفت: خود من در دو ماه اخیر به خاطر مشکلات جسمی که داشته‌ام از اتفاقات، کمی دور بودم اما همه بزرگان فوتبال کرمان گفتند که لوکا تنها فردی است که در این مقطع می‌تواند مس را نجات دهد و رابطه خوبی هم با تماشاگران دارد. در واقع آوردن بوناچیچ آخرین حربه‌ای بود که ما می‌توانستیم برای ماندن در لیگ به کار ببریم و امیدواریم جواب دهد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که بوناچیچ به خاطر کلیه‌درد از ذوب آهن اخراج شد و بعد از آن هم انگار از گرفتن تیم مطمئن بود چرا که در ایران مانده بود گفت: البته فکر می‌کنم کلیه‌درد بهانه‌ی او بود که بتواند از ذوب آهن جدا شود. الان مشکلی ندارد و با جدیت کارش را در تیم شروع کرده. من در این روزها ساعت به ساعت شرایط تیم را پیگیری می‌کنم. جو بسیار خوب است و ما در این شرایط سخت یک مرد باتجربه می‌خواستیم که با شجاعت و میدان دادن به جوان‌ها، بتواند مس را از قعر جدول نجات دهد. امیدواریم بوناچیچ پاسخ اعتماد کرمانی‌ها را بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *