چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

بدون واسطه با بوناچيچ قرارداد امضا کرده‌ايم

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 339920
رييس هيات مديره باشگاه مس کرمان مي‌گويد مسئولان اين تيم بدون واسطه، با بوناچيچ قرارداد امضا کرده‌اند.
به گزارش جهان، ابوالحسن مهدوي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره علت انتخاب لوکا بوناچيچ و انتقادهايي که در اين زمينه به مديران باشگاه‌ها وارد است، اظهار کرد: قرار بود که ايرانمنش به عنوان سخنگوي باشگاه درباره همه چيز اظهار نظر کند. با اين حال من پاسخگوي شما خواهم بود. بعد از چند هفته‌اي که مظلومي کارش را در مس آغاز کرد، نتايج مناسب نبود و ما در ۱۵ هفته فقط يک برد به دست آورديم. به هر شکل بايد آسيب ‌شناسي مي‌کرديم و پس از مشورت با بزرگان فوتبال کرمان، به اين نتيجه رسيديم که براي ادامه فصل بوناچيچ را انتخاب کنيم.

او ادامه داد: در اين ميان هيچ دلال يا واسطه‌اي در کار نبود. ايرانمنش در تهران با بوناچيچ جلسه گذاشت و با توجه به شناختي که اين مربي از فوتبال کرمان و بازيکنان مس داشت، در اين مقطع تشخيص داده شد که بهترين گزينه براي هدايت تيم است.

مهدوي در ادامه گفت: در حال حاضر و پس از آمدن بوناچيچ شرايط مطلوب‌تر شده و بازيکنان به لحاظ روحي - رواني تغيير کرده‌اند. آمادگي بالايي در بازيکنان مشاهده مي‌شود که اميدواريم بتوانند در ۶ بازي آينده نتيجه بگيرند.

رييس هيات مديره باشگاه مس درباره اينکه گفته مي‌شود اين گونه مربيان بدون کارنامه انتخاب مي‌شوند و در تيم‌هاي قبلي خود هم نتيجه نگرفته‌اند گفت: خود من در دو ماه اخير به خاطر مشکلات جسمي که داشته‌ام از اتفاقات، کمي دور بودم اما همه بزرگان فوتبال کرمان گفتند که لوکا تنها فردي است که در اين مقطع مي‌تواند مس را نجات دهد و رابطه خوبي هم با تماشاگران دارد. در واقع آوردن بوناچيچ آخرين حربه‌اي بود که ما مي‌توانستيم براي ماندن در ليگ به کار ببريم و اميدواريم جواب دهد.

او همچنين در پاسخ به اين سوال که بوناچيچ به خاطر کليه‌درد از ذوب آهن اخراج شد و بعد از آن هم انگار از گرفتن تيم مطمئن بود چرا که در ايران مانده بود گفت: البته فکر مي‌کنم کليه‌درد بهانه‌ي او بود که بتواند از ذوب آهن جدا شود. الان مشکلي ندارد و با جديت کارش را در تيم شروع کرده. من در اين روزها ساعت به ساعت شرايط تيم را پيگيري مي‌کنم. جو بسيار خوب است و ما در اين شرايط سخت يک مرد باتجربه مي‌خواستيم که با شجاعت و ميدان دادن به جوان‌ها، بتواند مس را از قعر جدول نجات دهد. اميدواريم بوناچيچ پاسخ اعتماد کرماني‌ها را بدهد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *