يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

بوناچیچ سرمربی تراکتور می‌شود؟

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 338948
لوکا بوناچیچ با حضور در بازی امروز تراکتورسازی و راه آهن به احتمال حضورش در تیم تبریزی قوت بخشید.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تیم‌های فوتبال راه آهن سورینت و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۴ امروز در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند. حاشیه‌های این دیدار به شرح زیر است:

* حضور لوکا بوناچیچ سرمربی پیشین ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه احتمال سرمربی‌گری او در تیم بی‌مربی تراکتورسازی را قوت بخشید. بوناچیچ در حالی بعد از کنار رفتن از سرمربی‌گری ذوب آهن به ایران برگشته که هدایت هیچ تیمی را بر عهده ندارد و این احتمال می‌رود در ادامه رقابت‌های لیگ، هدایت تیم تبریزی را به عهده بگیرد.

* تماشاگران تبریزی که تعدادشان به هزار نفر می‌رسید، در بازی امروز از ابتدا تیم خود را تشویق کرده و با خلاف دیدارهای قبل تیمشان کاری به اولیویرا و جلالی نداشتند!

* صادق رییسی کیا مدیرعامل باشگاه راه آهن سورینت نیز بازی را از نزدیک به تماشا نشسته بود.

* خسروی ناظر این بازی، نسبت به جایگاهی که برای او در جایگاه خبرنگاران تعبیه شده بود، اعتراض داشت و معتقد بود نمی‌توان از فاصله دور روز عملکرد داور نظارت کرد.

* این آخرین بازی راه آهن بود که در ورزشگاه تختی برگزار می‌شد و مسئولان باشگاه تهرانی به دلیل امکانات ضعیف و نارضایتی از مسئولان ورزشگاه، بازی‌های این تیم را به اکباتان منتقل می‌کنند.

* گزارشگر تلویزیونی همچون بازی‌های قبل در جایگاه خبرنگاران به گزارش بازی می‌پرداخت. این در حالی است که او زاویه دید مناسبی به زمین بازی نداشت و حتی تلویزیون مقابلش نیز به علت خرابی بازی را نشان نمی‌داد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *