شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

3 کشته در تصادف با کمپرسی در تهران

جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 332454
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از مرگ سه تن و مجروحیت پنج تن در پی برخورد دو دستگاه خودرو با یک کمپرسی خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ عین الله جهانی روز جمعه در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص این حادثه گفت: ساعت ۳:۱۵ بامداد جمعه ۲۹ آذرماه دو دستگاه سواری پراید و تیبا با یک دستگاه کمپرسی به صورت جلو به عقب تصادف کردند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در بزرگراه بابایی مسیر غرب به شرق بعد از حکیم رخ داده است افزود: بررسی کارشناسان نشان می‌دهد علت این حادثه عدم توجه به جلو از جانب راننده‌های پراید و تیبا نسبت به کمپرسی ولوو که در خط ۲ بزرگراه در حال حرکت بوده اعلام شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه در این حادثه سه تن از سرنشینان تیبا کشته و یک تن از آنها مجروح و چهار سرنشین پراید نیز مجروح شدند تصریح کرد: بر اساس تست اولیه ماموران پلیس در صحنه حادثه با دستگاه‌ تست الکل از مصدومان مشخص شد که این افراد حالت عادی نداشته و مست بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان و سرنشینان تیبا و پراید همگی مرد و بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن داشتند خاطرنشان کرد: شواهد بیانگر آن است که رابطه دوستی و یا آشنایی بین این افراد برقرار بوده و دو خودرو در حالی که به موازات همدیگر در حال حرکت بودند از عقب با کمپرسی برخورد کرده‌اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران با تاکید بر اینکه مصدومان در بیمارستان الغدیر بستری هستند، خاطرنشان کرد: برابر اطلاعات واصله حال مصدومان این حادثه مساعد گزارش شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *