يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
پورحیدری:

تاج منطقی است اما کی‌روش نه

دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب: 310478
مدیرفنی تیم استقلال می‌گوید که اگر چه خلعتبری بازیکن خوبی است اما بازیکنان این تیم در دیدار روز جمعه تاثیر او قرار نخواهند گرفت.
به گزارش جهان، منصور پورحیدری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شکست 2 بر صفر استقلال مقابل استقلال خوزستان و اینکه این شکست چقدر در دربی روز جمعه تاثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد: معمولا نتایج بازی‌های قبل تاثیری در دربی نخواهد داشت. روز شنبه، روز استقلال نبود و باید به تیم خوزستانی بابت نمایشی که داشت تبریک گفت.

وی با بیان اینکه بازی با استقلال خوستان برای استقلال همان روز تمام شد، ادامه داد: امیر قلعه‌نویی تجربه زیادی دارد و در این چند روز از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان کار خواهد کرد. مطمئنا همه فکر و ذکر استقلال دربی است و شکست مقابل استقلال خوزستان ارتباطی به بازی با پرسپولیس ندارد.

مدیرفنی تیم استقلال در مورد پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوبی دارد و تیم دونده‌ای نشان داده‌ است. پرسپولیس همیشه تیم قابل احترامی بوده است. امیدوارم روز جمعه حاشیه‌ها تاثیرگذار نباشد و شاهد نمایش خوبی از هر دو تیم باشیم.

برخی‌ معتقدند امیر قلعه‌نویی برای اینکه آمار شکست نخوردنش مقابل پرسپولیس از بین نرود همانند سال گذشته تیمش را با احتیاط به میدان می‌فرست. پورحیدری در این خصوص به تسنیم گفت: هیچ موقع در مورد قلعه‌نویی که با او زندگی می‌کنم و افکارش را می‌شناسم چنین فکری نمی‌کنم. قلعه‌نویی همیشه بهترین بازیکنان را به میدان می‌فرستد. اصلا اینطور نیست که او بخواهد تیمش را دفاعی به میدان بفرستد تا تیمش شکست نخورد.

وی استقلال درباره پیوستن محمد رضا خلعتبری به پرسپولیس و اینکه حضور این بازیکن از لحاظ روحی و روانی چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: خلعتبری بازیکن خوبی است ولی حاشیه‌های حضور او زیاد است. در این مدت خیلی بحث بازگشت او به ایران مطرح شد و امیدوارم اکنون که به ایران بازگشته موفق باشد. بازیکنان استقلال تحت تاثیر خلعتبری قرار نمی‌گیرند.

پورحیدری درباره خاطره خود از دربی‌هایی که حضور داشته، گفت: به عنوان مربی از ابتدای انقلاب در دربی‌هایی زیادی حضور داشتم. بدترین خاطره من از دربی به همان دربی معروفی بر می‌گردد که با 2 گل از پرسپولیس جلو بودیم ولی در دقایق آخر 3 گل دریافت کردیم. ضمن احترامی که برای پرسپولیس قائلم باید بگویم تلخی آن شکست به دلیل مشکلات ما بود.

وی درباره اینکه گفته می‌شد مظلومی در آن دقایق به صحبت‌های او گوش نداده است، تاکید کرد: درست نیست اکنون بخواهیم در مورد گذشته صحبت کنیم. بعدها مظلومی بحث کاپیتانی را مطرح کرد که نمی‌دانم این موضوع از کجا آمد. بهتر است دیگر درباره گذشته صحبت نکنیم.

مدیر فنی آبی‌پوشان از هواداران حاضر در ورزشگاه درخواستی داشت و گفت: از کسانی که به ورزشگاه می‌آیند خواهش می‌کنم تنها تیم‌ خودشان را تشویق کنند و اقدام به پرتاب اشیاء نکنند. اکنون ما در آزمون قرار داریم چون درخواست میزبانی جام ملت‌ها را داده‌ایم. از همه درخواست می‌کنم هیچ گونه اشیایی به زمین پرتاپ نکنند تا مشکلی برای ما به وجود نیاید.

پورحیدری درباره کشمکش به وجود آمده بین کارلوس کی‌روش و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ به تسنیم: باید ببینیم در کشورهای دیگری مخصوصا کشورهایی که به جام جهانی راه یافته‌اند چطور برنامه‌ریزی می‌کنند. آیا آنها هم تحت تاثیر حضورشان در جام جهانی قرار گرفته‌اند؟ نمی‌دانم چرا باید حتما اردوهای بلند مدت داشته باشیم؟ اردوهایی که کی‌روش در نظر می‌گیرد برای باشگاه‌ها مسئله‌ساز شده است. همه تیم‌ها به دلیل فشرده برگزار شدن مسابقات لیگ مصدوم دارند. این موضوع در نهایت برای تیم ملی مشکل ساز می‌شود.

سرمربی پیشین تیم ملی ادامه داد: کی‌روش حق دارد و باید در روزهای فیفا تیم ملی بازی‌های دوستانه انجام دهد. در این مسئله شکی نیست ولی برگزاری اردوهای بلند مدت مشکل‌ساز است. باید به تاج حق داد چون منطقی با برنامه‌ریزی لیگ برخورد می‌کند ولی کی‌روش منطقی به این مسائل فکر نمی‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *