دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

پورحیدری: کی‌روش باید می گفت اشتباه کرده

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 343779
مدیرفنی استقلال می‌گوید از دیدار قلعه‌نویی و کی‌روش خوشحال است اما کی‌روش باید می‌گفت که برخی از اظهاراتش غیرمنطقی بوده است.
به گزارش جهان، منصور پورحیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با موثر دانستن اردوی کیش تیمش گفت: به نظر من قلعه‌نویی فکر خوبی کرد که این اردو را برگزار کرد. استقلال می‌تواند با استفاده از فرصت ایجاد شده و آب و هوای مناسب این جزیره زیبا خودش را آماده کند. استقلال نیاز داشت که سه الی چهار روز به بازیکنانش فشار وارد کند و من در مجموع این اردو را مثبت ارزیابی می‌کنم.

او در ادامه با انتقاد از برنامه‌ریزی لیگ برتر افزود: من نمی‌دانم که آیا در برنامه اعلام شده بازی‌های لیگ قهرمانان را دیده بودند یا نه، اما واقعا منطقی نیست که ما 13 فروردین در امارات بازی کنیم و 16 همان ماه در اهواز به میدان برویم. به نظرم این برنامه کمی عجیب است و احتمالا مسئولان در زمان برنامه‌ریزی، بازی‌های لیگ قهرمانان را ندیده بودند.

مدیرفنی استقلال در واکنش به این صحبت حسین فرکی که در مصاحبه‌ای گفته اگر قرار باشد بازی تیمش و استقلال تعویق بیافتد باید همه بازی‌های آن هفته تعویق بیفتد، اظهار کرد: حرف آقای فرکی صحیح است، چراکه در دو هفته نهایی بازی‌ها همزمان است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که هیچ تیمی متضرر نشود. به هرحال اگر لیگ یک هفته دیرتر هم تمام شود هیچ اتفاق بدی نمی‌افتد.

او درباره خرید بازیکن کمکی در رقابت‌های آسیایی برای تیمش هم صحبت کرد و تصریح کرد: فعلا جز مبعلی با هیچ گزینه‌ای به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم. باشگاه درحال مذاکره است و به هرحال توجه به شرایط تیم‌ها و ملی‌پوشانشان کمی انتخاب را سخت کرده است. درحال حاضر هم مبعلی را به خدمت گرفته‌ایم که بازیکن بزرگی است و می تواند در نیمه میدان بسیار به ما کمک کند. او با استقلال آشنایی دارد و با توجه به درخشی که در لیگ برتر داشته مطئنا می‌تواند کمک زیادی به ما کند. مشکلی که استقلال در این فصل داشته وضعیت بدنی بازیکنان به دلیل دیر اضافه شدنشان به تیم بوده و ما نیاز داریم تا برای رفع نواقص یار کمکی بگیریم. به هرحال مجموعه فعلی استقلال تیم خوبی است و به موفقیت در آسیا خوش بین هستیم.

پورحیدری در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به صد گله شدن برهانی چیست گفت: حق برهانی خیلی زودتر از الان بود که به صد گل برسد. به دلیل افت روحی‌ که داشت، عملکردش تحت تاثیر قرار گرفت اما خوشحالم که به صد گل رسید. او اگر از حواشی فاصله بگیرد، می‌تواند خیلی موثرتر از هر زمان دیگری هم باشد.

مدیرفنی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که اخیرا اظهاراتی از او شنیده شده که از جلسه میان کی‌روش و قلعه‌نویی انتقاداتی داشته است، گفت: اتفاقا من از برگزاری این جلسه بسیار خوشحالم و همدلی ایجاد شده می‌تواند به ما در جام جهانی کمک زیادی کند اما اعتراض من به این است که آقای کی‌روش هرچه دلش خواسته در یک برنامه تلویزیونی به آقای قلعه‌نویی گفته است و بدون اینکه این حرف‌ها باز شود، دیداری با یکدیگر داشته‌اند. کی‌روش باید می‌گفت که حرفهایش درست نبوده و اشتباه کرده است، ایشان بعد از جلسه با آقای قلعه‌نویی نگفت که برخی از صحبت‌هایش منطقی نبوده است. مثلا درباره دیر شروع شدن لیگ برتر نگفت که اشتباه کرده است. به هرحال این درست نیست که ایشان این همه اتهام به ما بزند و در نهایت به یکباره همه چیز عوض شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *