يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

استقلالی‌ها پیگیر برکناری کی‌روش

پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب: 244346
تمرین عصر چهارشنبه تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که برخی بازیکنان این تیم پیگیر شایعه برکناری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بودند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر آماده می کند، عصرامروز چهارشنبه تمریناتش را در کمپ مرحوم ناصر حجازی پیگیری کرد. امیرقلعه نویی در این تمرین چند دقیقه ای برای بازیکنانش صحبت کرد و سپس مرور کارهای تاکتیکی در دستور کار قرار گرفت. در این تمرین امیرحسین صادقی دچار مصدومیت شد و زودتر از دیگران زمین را ترک کرد.

مجید صالح دستیار امیر قلعه نویی نیز که برای گذراندن تعطیلات راهی آمریکا شده بود، از امروز به تمرینات استقلال بازگشت و بر امور بازیکنان نظارت داشت. براساس تصمیم کادر فنی تمرین روز پنجشنبه استقلال بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار خواهد شد.

نکته جالب تمرین امروز استقلال به پیگیری اخبار و شایعات پیرامون برکناری کارلوس کی روش توسط بازیکنان مربوط می شد که برخی از آنها این موضوع را به طور جدی دنبال می کردند و از دیگران جویای آخرین اخبار بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *