جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
پورحیدری در واکنش به کسر امتیاز:

هجمه علیه استقلال واقعیت دارد

فدراسیون چه زمانی با فغانی برخورد می‌کند؟
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب: 304530
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: صحبت‌هایی می‌شنیدیم مبنی بر اینکه هجمه‌ای علیه استقلال است که با تصمیماتی نظیر کسر امتیاز، فکر می‌کنیم این موضوع واقعیت دارد.
به گزارش جهان، تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: منصور پورحیدری ضمن اعتراض به کسر یک امتیاز از تیم استقلال اظهار داشت: من و مسئولان استقلال به دنبال این نیستیم که جو ورزشگاه‌ها خراب باشد و تلاشمان هم برای خوب بودن این محیط ورزشی است. با این حال فدراسیون فوتبال ما شب می‌خوابد و صبح که بیدار شد تصمیم به کسر امتیاز از استقلال می‌گیرد و بعد دوباره می‌خوابد و بیدار می‌شود و این بار تصمیم به جریمه می‌گیرد!

وی ادامه داد: باید همه چیز قانونی باشد، چطور برای بازی اول استقلال که تماشاگران تبریزی به آقای قلعه‌نویی بی‌احترامی کردند، کمیته انضباطی برخوردی نکرد؟ اگر قرار به اعمال چنین قانونی بود باید از هفته اول آن را به تمام باشگاه‌ها اعلام می‌کردند نه اینکه با تیم استقلال این قانون را رواج دهند!

پورحیدری عنوان کرد: امسال صحبت‌هایی را می‌شنیدیم مبنی بر اینکه هجمه‌ای علیه استقلال است که با این تصمیمات گرفته شده، آدم فکر می‌کند که این موضوع واقعیت دارد. ما نسبت به این حکم اعتراض می‌کنیم اگرچه رفتار هوادارانمان را تایید نمی‌کنیم ولی باید از کمیته انضباطی پرسید که جایگاه اشتباهات آقای فغانی کجا قرار دارد؟ چه زمانی فدراسیون می‌خواهد با ایشان برخورد جدی کند که با لجبازی‌هایش در زمین و اتخاذ تصمیمات غلط، اعصاب بازیکنان و هواداران ما را به هم ریخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *