شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۲

پورابراهیمی: التهابات بازار خودرو کاهش می‌یابد

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 878445
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قانون مالیات بر سوداگری به کاهش قیمت و التهابات در بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند.
پورابراهیمی: التهابات بازار خودرو کاهش می‌یابد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه) مجلس و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: طرح مالیات بر سوداگری یکی از طرح‌های مهم مجلس یازدهم است و با این طرح، چهار دارایی پایه در اقتصاد کشور از سوداگری جدا می‌شود.

وی بیان کرد: ما باید بخش مولد اقتصادی را تقویت کنیم تا منابع به سمت بخش مولد اقتصادی بازار طلا، ارز، خودرو و مسکن حرکت کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون مالیات بر سوداگری به کاهش قیمت و التهابات در بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند و باعث می‌شود منابع اقتصادی را به سمت بازار‌های مولد به جای بازار‌های سوداگرانه انتقال دهیم.
https://jahannews.com/vdcdoj0jkyt05o6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdoj0jkyt05o6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداکنه این قانون به اندازه کافی قوی و بازدارنده باشه و به درستی و با نظارت کامل و قاطعیت دولت بخصوص وزارت اقتصاد اجرا بشه تا بلکه جلوی دلال بازی یه عده از خدا بیخبر گرفته بشه
Iran, Islamic Republic of
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قانون مالیات بر سوداگری به کاهش قیمت و التهابات در بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند. !!!

بسيار بعيدمي دانم
نسخه هايي كه شما پيچيديد تا كنون جواب نداده بماند تازه جواب عكس داده باعث التهاب بيشتر در بازار مسكن و خودرو سكه شده هر طرحي شما بديد بدون ضمانت اجرايي بيفايده است