جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۲
در یاسوج مطرح شد

موضع‌گیری جلیلی در برابر جریان انحرافی

مکتب ایرانی نقطه مقابل گفتمان انقلاب است
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 291630
نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: مکتب ایرانی زاییده جریان انحرافی درست نقطه مقابل گفتمان انقلاب است.
موضع‌گیری جلیلی در برابر جریان انحرافی
به گزارش جهان به نقل از فارس، سعید جلیلی ظهر امروز در دیدار با اقشار مختلف مردمی مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد در محل مصلی امام خمینی این شهر اظهار کرد: با استفاده از همه ظرفیت‌ها می‌توانیم نه تنها مشکل بیکاری و گرانی نداشته باشیم بلکه مشکلات دیگر را نیز برطرف کنیم.

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: باید در همه عرصه‌ها تولید و تکثیر را خلق کنیم، امروز وظیفه داریم همانطور که در جنگ به مردم اعتماد شد در اقتصاد هم به آنها اعتماد کنیم.

جلیلی گفت: نباید جوانان نگران گذشتن از سد ادارات باشند بلکه باید ادارات را پناهگاه خود بدانند.

وی به نامه‌های مردمی که در سفرهای استانی به دستش می‌رسد گفت و افزود: متاسفم که بگویم بیشتر نامه‌ها در مورد گرانی و بیکاری است و نباید رفع بیکاری فقط در حد شعار باشد.

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: امسال یازده میلیارد دلار برای واردات محصولات کشاورزی تخصیص دادیم و آیا نمی‌شود این پول را به کشاورز داد تا خودش تولید کند.

وی عدالت بر توزیع منابع را ضروری دانست و گفت: نباید تفاوتی میان شهروند عشایری و تهرانی باشد و باید شعارها را تبدیل به واقعیت کنیم.

جلیلی توزیع منابع ارزی را لازم دانست و گفت: نباید ساز و کارهای اداری که با شعار عدالت شکل‌گرفته در مسیر اشرافیت به تخصیص ناعادلانه منابع بیانجامد.

وی با ذکر این نکته که دوبرابر یارانه‌های یک ماه در اختیار ۶ بدهکار بانکی در کشور است، گفت: چرا باید یک کشاورز برای ۵ میلیون تومان این همه دردسر بکشد و ۵ هزار میلیارد تومان در اختیار ۶ نفر بدهکار بانکی باشد.

جلیلی در ادامه افزود: اگر می‌خواهیم مشکلات کشور حل شود باید قبل از همه، خود ماشین دولت را اصلاح کرد تا بتواند با سرعت مطمئنه مردم را به اهداف و نیازها برساند.

وی گفت: اگر این ماشین پنچر شود، قادر به انجام وظیفه نیست و امروز بجز سفرهای استانی به سفرهای وزارتخانه‌ای نیاز داریم.

جلیلی در ادامه با بیان پیشرفت‌های ایران گفت: ما تنها مقاومت نکردیم بلکه پیشرفت هم کردیم و اگر قدرتمند نبودیم تهدید نمی‌شدیم.

دبیرشورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: امروز همه آنها می‌گویند ایران قدرت بین‌المللی است که آن را با گفتمان انقلاب و مردم به دست آوردیم و هر چقدر به این اصول نزدیکتر شویم پیشرفتمان زیادتر می‌شود.

جلیلی از موقعیت ایران بعنوان خیبر یاد کرد و گفت: تا پشت خیمه دشمن رفته‌ایم ولی عده‌ای با ترفند تردید می‌خواهند ملت را در موضع ناامیدی قرار دهند.

وی به حماسه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: به پشت خیمه دشمن رسیدیم و دنیا به عزمت ایران اعتراف کرد که عده‌ای با فتنه مشکل ایجاد کردند.

جلیلی به مشکل دوم اشاره کرد و گفت: کسانی خواستند با انحراف و زاویه با رهبری در مسیر ملت توقف ایجاد کنند و در زمانی که جمهوری اسلامی با اسلام شناخته می‌شود مکتب ایرانی را معرفی کردند و دست دوستی به سوی کشور صهیونیستی دراز کردند.

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از ضلع سوم سخن به میان آورد و گفت: عده‌ای به میان جریان تردید هستند که باید اجازه تردید افکنی را از آنها گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همسنگر
Iran, Islamic Republic of
با سلام
درود بر جلیلی قهرمان و ولایتمدار
ان شاءالله پیروزی با صالحان است
مسلم
بابا اگر میخواین یه تهمت هم به یکی بزنید یه چیزی بگیدکه بهش بیاد. آخه میشه رهبر کسی رو بفرستن به مذاکرات که جریا ن انحرافی رو قبول داره؟ جلیلی که همیشه از گفتمان اسلام و انقلاب میگه میشه بگید مکتب ایرانی جه ربطی بهش داره؟ گفتمان آقای جلیلی گفتمان اسلام ناب است قطعا.