دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

اسامی کاندیداهای دولت در انتخابات

شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب: 283511
حلقه انحرافی از طرح تعدد کاندیداهای دولت اظهار ناراحتی کرده است.
به گزارش جهان، مشرق نوشت:
در میان حامیان دولت از افرادی چون هاشمی ثمره، مشایی، نیکزاد، صالحی، حاجی بابایی، الهام،حسینی، شیخ الاسلام و دانشجو به عنوان کاندیداهای دولت در انتخابات یازدهم نام می برند.

حلقه انحرافی از طرح تعدد کاندیداهای دولت اظهار ناراحتی کرده است.

مشرق همچنین نوشت: برخی عکاسان و خبرنگارانی که در سفرهای استانی حضور دارند معتقدند فلسفه مهم دور جدید این سفرها رونمایی از اسفندیار رحیم مشایی است.

در حالی که وی هیچ مسوولیت دولتی ندارد در جلسات هیات دولت شرکت می کند، احمدی نژاد با او عکس می گیرد، پرچم از احمدی نژاد تحویل می گیرد، پلاکاردهایی با عکس مشایی چاپ و توزیع می کنند و اگر مردم اجازه دهند می خواهد سخنرانی هم  بکند.

بر اسا این گزارش، علیرغم دعوتی که از وزرا، استانداران، نمایندگان و معاونان وزرا برای میتینگ ورزشگاه آزادی به عمل آمده بود اما شاهد کمترین حد ممکن از این حضور بودیم. اگر برگزار کنندگان این میتینگ گزارشی از میزان حضور این افراد بدهند مقیاس خوبی به دست خواهد آمد. خبرنگاران مشرق در روز 29 فروردین با دهها تن از معاونان وزرا تماس گرفت تا از حضور آنان در این میتینگ مطلع شود اما همه این تلفن ها خاموش بود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها نباید فریب بخورند و باید حواسشان جمع باشد زیرا بعید است مشایی بیاید چون اولا به احتمال قوی رد صلاحیت می شود و ثانیا ایشان تقریبا پدر معنوی این گروه است به همین خاطر ایشان به راحتی خودش را در معرض کاندیداتوری قرار نمی دهد مگر اینکه کاملا از هر جهت مطمئن باشد .
بنابراین کاندید دولت کسی دیگر باید باشد نه مشائی . اصولگراها مراقب باشند فریب این بازی گردش های استانی را نخورند