دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱
پس از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال

فتح‌الله‌زاده مدیرعامل ماند / تاکید هیات مدیره بر ادامه حضور قلعه‌نویی

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب: 289512
مدیرعامل باشگاه استقلال در سمت خود باقی ماند.
فتح‌الله‌زاده مدیرعامل ماند / تاکید هیات مدیره بر ادامه حضور قلعه‌نویی
به گزارش جهان به نقل از تسنیم نشست هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار شد. یکی از موارد مهم جلسه امروز تصمیم گیری درباره ادامه حضور فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه بود و طبق نظر هیات مدیره وی در سمت خود باقی ماند.

فتح الله زاده به دلیل مشکلات مالی گفته بود که اگر بودجه لازم نرسد از سمت خود کناره گیری می‌کند که پس از جلسه امروز این موضوع منتفی شد.

همچنین اعضای هیات مدیره تاکید کردند قلعه نویی همچنان به عنوان سرمربی استقلال به فعالیتش ادامه دهد.

این موضوع را مقداد نجف نژاد رئیس هیات مدیره استقلال اعلام کرد.

فتح‌الله‌زاده با خبرنگاران مصاحبه نکرد/ شرایط من را درک کنید

مدیرعامل استقلال در پایان جلسه هیات مدیره این باشگاه با خبرنگاران گفت‌وگو نکرد.

به گزارش تسنیم، محمد سررشته‌داری مدیر روابط عمومی استقلال در خصوص اینکه چرا فتح‌الله‌زاده پس از ابقا در سمت مدیرعاملی استقلال حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشده است، گفت: با توجه به اینکه اعضای هیات مدیره بار دیگر نزد فتح‌الله‌زاده رفتند ایشان از خبرنگاران خواست شرایط وی را درک کنند و هفته‌ آینده پاسخگوی سوالات خواهد بود. البته جلسه رسمی اعضای هیات مدیره برگزار شده و این نشست رسمی نیست.

مدیر روابط عمومی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فتح‌الله‌زاده میهمان خارجی دارد یا سرماخورده است، گفت:‌ فتح‌الله‌زاده نه میهمان خارجی دارد و نه سرماخورده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *