جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

همه‌چیزرابدست‌قلعه‌نویی وفتح‌الله‌زاده‌سپردیم

دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 354941
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد برای حضور ۴ بازیکن تیم فوتبال این باشگاه در اردوی تیم ملی همه چیز را به سرمربی و مدیرعامل استقلال سپرده‌اند.
به گزارش جهان، حسن زمانی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد جلسه امروز (یکشنبه) اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و همچنین بحث حضور ۴ بازیکن این تیم در تیم ملی اظهار داشت: ما (اعضای هیئت مدیره) صحبت‌هایی با یکدیگر انجام داده و به این نتیجه رسیدیم که همه چیز را در مورد حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی به امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده بسپاریم.

وی افزود: در اینجا نام استقلال دیگر مطرح نیست و آبروی کشور مطرح است. امیدوارم تصمیمی گرفته شود تا نماینده کشورمان در آسیا نتایج آبرومندانه‌ای بگیرد. ضمن اینکه پیروزی در ۲ دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند روحیه استقلال و طرفدارانش را بالا ببرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص دیگر مباحث جلسه امروز اعضای هیئت مدیره گفت: برنامه‌های تیم برای فصل آینده مطرح شد و اینکه قرار است در جلسات بعدی بار دیگر درباره برنامه‌های استقلال جهت حضور در فصل آینده بحث و تبادل نظر شود.

زمانی در پاسخ به این سؤال که آیا امیر قلعه‌نویی و فتح‌‌الله‌زاده فصل آینده در استقلال می‌مانند یا نه، عنوان کرد: در جلسه امروز صحبتی در این زمینه نشد و قرار است در جلسات بعدی به آن بپردازیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *