يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
عضو جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی:

حیف است رئیس‌جمهور باخاطره‌ای ناخوشایندکارش را تمام کند/اوبایدبین قانون ومشائی، قانون راترجیح دهد

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 288103
عضو جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه احمدی نژاد باید پایبندی خودش را به قانون، نظام اسلامی و ولایت فقیه بیش از گذشته به اثبات برساند، گفت: حیف است رئیس جمهور کشور بعد از هشت سال با خاطره ای ناخوشایند و کدورت کارش را به پایان برساند.
حیف است رئیس‌جمهور باخاطره‌ای ناخوشایندکارش را تمام کند/اوبایدبین قانون ومشائی، قانون راترجیح دهد
به گزارش جهان، محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به پایان دولت احمدی‌نژاد انتظار می رود در این دو سه ماه پایانی عمر دولت آقای احمدی نژاد به نحوی رفتار کند که کدورت هایی که بین وی و سایر مسئولان بوجود آمده است، برطرف شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: از احمدی نژاد به عنوان کسی که هشت سال برای این کشور زحمات زیادی کشیده است، انتظار می رود که پایان کار آبرومندانه ای داشته باشد.

نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احمدی نژاد باید شائبه هایی که در خصوص حمایت وی از جریان انحرافی و برخی از متهمان فساد اقتصادی بوجود آمده است، برطرف کند و پایبندی خودش را به قانون نظام اسلامی و ولایت فقیه بیش از گذشته به اثبات رساند.

عضو جبهه حماسه سازان ادامه داد: حیف است رئیس جمهور کشور بعد از هشت سال با خاطره ای ناخوشایند و کدورت کارش را به پایان برساند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر آقای احمدی نژاد برخی رفتارهایی که در این چند ماه گذشته داشته را تغییر دهد، همچنان بعنوان یک رئیس جمهور تحول گرا در خاطره ها باقی خواهد ماند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرچند رئیس جمهور نباید خودش را مصروف اشخاصی چون مشائی می کرد، یادآور شد: اکنون با رد صلاحیت مشائی دیگر جایی برای ادامه حمایت از وی باقی نمانده است.

نماینده مردم ترقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: طبیعی است که مردم انتظار دارند احمدی نژاد بین قانون و مشائی، قانون را ترجیح دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *